Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '10

 
Kategori
Kitap
 

Dilini tutan kurtuldu!

Dilini tutan kurtuldu!
 

www.kitapyurdu.com


Arkadaşlarına Ayak Uydurma Psikolojisi ve Terk Edilme Korkusu: “Gıybet etmeye ve yapılan gıybeti dinlemeye sevk eden sebeplerden biri de dost meclislerinde oluşan atmosferin havasına uymak ve kitle psikolojisine tâbi olmaktır. Bu türlü meclislerde gıybet edilirken kişi arkadaşlarından ayrı düşmemek ve onların dostluğunu kaybetmemek için yapılan gıybete iştirak eder veya onları dinleyip gıybet etmelerine mani olmaz. Zira onları ikaz ettiğinde çevresinden tepki çekeceğini düşünür.”

Mükemmel kitaplardan bir tane daha... Herkese okumayı salık veririm.

En az haftada bir gün gidip gezdiğim kitapçı da, bu hafta yeni çıkan kitapları inceledim. Bazılarını elime alıp önsöz ünü ve rast gele çevirdiğim sayfalarını okudum.

Rastgele okuduğum yukarıda ki cümlelere takıldım; ne güzel anlatıyordu bizi! Oysa daha bugün bir “yazar” arkadaşımız gıybet modunda bir başka arkadaşına teknik ve (Genel müdür) desteği veriyordu. Güldüm tabi, benim kurallarım ve ışığım, işte bu kitapta yazılanlar gibi aydınlık yani!

Yere sağlam basarım. Çünkü benim danışmanlarım ve dostlarım, gıybet yapmak için takılmazlar peşime; bilirler ki ben birileri için sayfamda gıybet yapılmasını istemem. Bilirler ki, tepki çekeceğimi bilsem bile doğruluktan taviz vermem.

Ya Hayır söyle, ya Sus

İnsan, Kalbi ve Dilinden ibarettir

Kılıç yarası onulur, Dil yarası onulmaz

İdeal Mümin Diline Sahip Çıkar

Mühim Bir Terakki Vesilesi: Az ve Öz konuşmak

Ve daha bir çok güzellikler hepsi bu kitapta: On tane, yirmi tane alırım diyen Marksı bile kütüphanesinde bulunduran arkadaşlar!

Bu kitabın fiyatı 3.90 TL şiddetle öneririm...

Sinirlere ve tansiyona iyi gelir:)

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..