Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

Dilsiz düşlerimdesin.

Dilsiz düşlerimdesin.
 

Dilsiz düşlerimdesin bu gün... Sakladığım yerde oluşan kronik hastalığım tekrarladı yine.. Nöbetlerde çok canım yanıyor... Soluğum kesiliyor, nefes alamıyorum... Damarlarımda öyle bir dolaşıyorsun ki kanımı emiyor hasretin...
Kalkıp resimlerine bakıyorum. Yüzüne dokunuyorum gizli saklı... Sımsıkı sarılman geliyor aklıma... Kokumu içine çekişin...

Vedalar geliyor aklıma... "Hoşçakal" lar... Dönüp defalarca birbirimize bakmamız, dilimizin ucuna kadar gelen , söyleyemediğimiz sözleri hatırlıyorum... "Gitme" ... "Kal de"... Boynuna sarılıp, başımı omuzuna yaslayıp bir daha hiç göremeyecekmiş gibi kokunu içime sindirmelerim geliyor aklıma... Gözyaşları... Zaptedilemeyen duyguların, hüznün ezgileri...

Geceler boyu caddelerde el ele dolaşmalarımızı hatırlıyor musun? Ben hiç unutmadım. Sonra özlemle evimizin yolunu tutuşumuz... Olur olmaz şeylere gülüşmelerimiz.. Apartman girişlerinde elinle ağzımı kapatmaların geliyor aklıma komşular duymasın diye....

Gecenin karanlığında, saatlerce, iki çift gözün hiç konuşmadan , tek yürek , yıldızlar-gök şahit , Tanrı şahit söyleşisi , aşk itirafları hiç çıkmıyor aklımdan...Yüzünü iki elimle tutup sakallarını okşardım... Ezberime alırdım seni..
Yanımdayken seni, yanındayken beni özlerdin...

Erken tükettik biz, bizi... Biz, birbirimizi... Tıpkı şarkının güftelerinde ki gibi;

İnsan böyle bir duyguyu yaşarken,
Gerçek yaşamla tüm bağlantıları
Kopmuşçasına ayakları yerden kesiliveriyor.
Hoş bir zaman bu bağlantısızlık da
Yaşam kadar gerçek ve doğal.
Biliyor musun?
Belki iyi oldu ama biz yere erken indik.
Şimdi yarım yaşanmış o şey
Boynumda düğüm düğüm...

Geçmişi geri getirmek mümkün olsaydı, yine seninle olmak isterdim... Herşeye rağmen... Yaşarken fark edemediklerimize dört elle tutunurdum seni kaybetmemek için...
Yol bitti... Sen birbaşıma bıraktın beni... Halbu ki sözümüz vardı... Biz hiç ayrılmayacaktık... Şimdi bütün yollar kasımpatı tarlalarına çıkıyor... Kır çiçeklerinden bir buket yaptırdım... Sevgimide kattım tohumlarına.. Yattıığın toprağa kabul et beni... Yağmur olup akayım üzerine... Birlikte yeşerelim yeniden.. Beni de al yanına bir tanem...

Dilsiz düşlerimdesin bu gün... Özlemine feryatlarda yüreğim... Sensizliğe isyanlardayım... Sen bir kez öldün, ben her gün can vermekteyim....

Not: Bir şehit eşinin itiraflarından esinlenerek kaleme aldım.

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..