Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Dimağ seyyahı

Anjiyo film çektirmekse
Artist oldum eyvallah.
Rejisörüm öğretim üyesi bir seyyah
Yok sanmayın ışıkçısı, kameramanı
Seti, set işçisi
Makyözü, artisti
Ki başroldeyim eyvallah.
İlkesi;
“yolumdan dönüp de mahrum mu kalayım
dönen dönsün ben dönmezem yolumdan
“Pir Sultan Abdal.”
Hak şairi ve halk şairi.
Hekimbaşı geri kalmış sanmayın
Adamış kendini hakka ve halka.
Duyulmuş ünü dört bir cihana
İnsanı insan yapan kalbi sanmayın
Beynin her damarı ulaşır hakka.
Hakka, halka ulaşmanın yolu çalışmak
Araştırmak, bilim ile yoğrulmak
Yaradanın yarattığına pir olmak.
Hem hak ile hem halk ile bir olmak.
Rejisörüm öğretim üyesi bir seyyah
Anjiyo film çektirmekse
Artist oldum eyvallah.
Eyvallah.

 
Toplam blog
: 66
: 452
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Udi, bestekar ve şairim. TRT'de bestelerim bulunmakta olup, bazı eserlerim de TRT ses sanatçıla..