Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Din İnancı Allah'a Yürütür

Din inancı
İnananı Allah’a yürütür
İnanan
Mutlaka ve mutlaka buna yönelecek
Allah’a yürümeyen kişi
Asla ve asla dindar olamaz
Allah’a yürümekse
Şöyle tanımlanır
Kişi
Öncelikle Allah kitabını
Kendi diliyle anlayarak okuyacak
Sonra da anlamlandıracak
Anlamlandırma
Allah öğütlerini nefsinde toplayarak olur
Kişi
Allah öğütlerini nefsinde yaşayacak
Ve
Günahsızlaşarak Cennete yol alacak
İş
Allah öğütlerini nefsinde toplamaya kalıyor
Buna bilinçaltı oluşturma deniyor
Kişi bilinçaltına yazılı davranışları yaşar durur
Bunun yolu da
Kişi sesli olarak olumlu şimdiki zaman tümceleriyle
Allah’la konuşacak
Allah’a şöyle seslenecek
Allah’ım öğütlerine samimi şekilde uyuyorum
Doğru sözlüğü elden bırakmıyorum
Daima doğru sözlü oluyorum
Biliyorum sen Allah’ım doru söyleyeni
Çok seviyorsun
Ve yine Allah’ım
Daima ve daima iyilik yapan oluyorum
Senin Allah’ım
İyilik yapmayı çokça öğütlediğini de biliyorum
Bunun için
Yapabildiğimce iyilik yapan oluyorum
Bu iki öğüdüne uyanın
Barış oluşturduğunu görüyorum
Ben de böyle yaparak barış oluştuğunu görüyorum
Ve çok seviniyorum
Aynı senin sevindiğin gibi Allah’ım
Bir de Allah’ım
Barış bozmaktan olabildiğince kaçınıyorum
Barışı yaşatmak için
Kanımın son damlasına kadar savaşım veriyorum
Barış bozan gördüğümde Allah’ım
Elimle dilimle gönlümle ona engel olmaya çalışıyorum
Ve Allah’ım
Kendimi senin dostluğuna adıyorum
Senin dostun olarak yaşamayı seçiyorum
Diyorum ki Allah’ım
En büyük dostluk Allah dostluğudur
Sıkıntılarımı çıkmazlarımı açmazlarımı
Sana havale ediyorum
Bunların senin dostluğunla aşılacağını biliyorum
İşte böyle Allah’ım
Senin dostun olup seninle uyum içinde yaşamak
En büyük hedefim oluyor
İnşallah başaracağım Allah’ım
İnşallah başaracağım
Yardımlarının benimle olacağına
Çok ama çok inanıyorum
Beni sensiz bırakma Allah’ım
Daima benimle ol Allah’ım
Seni çok seviyorum
Seni çok özlüyorum
Sensiz yapamıyorum
Benimle ol Allah’ım
Benimle ol Allah’ım
Benimle ol Allah’ım
Seni konuşunca
Seninle konuşunca Allah’ım
İçim rahatlıyor tüm sıkıntılarım
Dağılıp gidiyor
İç huzura kavuşuyorum
Bu da bana yetiyor Allah’ım
Yetiyor Allah’ım
Yetiyor Allah’ım
Şükranlarımı sunuyorum Allah’ım
Günah ve kusurlarımın affını diliyorum
Allah’ım
Allah’ım
Allah’ım
İşte bu ve buna benzer konuşmalar yapılmalı
Allah’la


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..