Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

05 Kasım '09

 
Kategori
Futbol
 

Dinamo Bükreş 0-3 Galatasaray-Galatasaray'a şımarmak yakışmıyor!

Dinamo Bükreş 0-3 Galatasaray-Galatasaray'a şımarmak yakışmıyor!
 

Milliyet.com.tr


Dinamo Bükreş O Galatasaray 3 tamam anladık da Galatasaray'a şımarmak yakışmıyor...

Bu akşam futbol ziyafeti var. Bir an evvel eve gideyim de şöyle, keyifle bir maç seyredeyim demiştim..

Ama nerde. Ben Galatasaray'ın maçına yetişme mücadelesi verirken tam da İstanbul trafiğine son çelmemi takmıştım ki sağımda bir trafik polisi, yüzünde tebessüm ve eliyle işaret ederek ''LÜTFEN SAĞA HANIMEFENDİ'' demez mi? İstanbul'da yaşayanlardan ve akşam trafiğiyle boğuşanlardan başka kimse anlayamaz o anki halimi...

Devletimin memuruyla helalleştikten sonra, nihayet evime gelebilmiştim.. Hazır bulduğum sofraya oturmamla TV. karşısında yerini almam bir oldu.. Çünkü;tabağımı elime aldım ve maçı seyretmeye başladım.. Maç 3-0 bitti. Ama nasıl? Kazandık kazanmasına ama bu akşamki maç için, benim kadar mücadele vermedi bizim çocuklar..

Galatasaray resmen antreman yaptı.. İki takımda çok yavan oynadı.. Yalanım varsa söylesinler? Bükreş zaten cansız oynuyordu. Böyle olduğu halde CİMBOM üzerine gitmedi.. Olacak iş değil.. Maçtan kalan tek heyecan 2. yarıdaki şutun gol olmasıydı... Maç: 3-0. Dinamo Bükreş 10 kişi kalmış. Bizimkilerde can yok. Yani rakibin üstüne gitmek yok.. Allah - Allah..

Ya bilerek rakibin üstüne gitmediler.. Ya da gitmek istemediler.. Bu Galatasaray için ne demek oluyor? Handikap mı? :)

Bu akşam ki maçın özü; (tabii bana göre) sarı-kırmızılı takım Dinamo Bükreş karşısında şımarık oynadı. Oyuna daha fazla asılmadı ve paslarla maçı bitirdiler..

Ben kutlamam mı şimdi bizim aslanları? Hepsinin gözlerinden öpüyorum.. :) Sevinsinler yakışır..

Maçın ayrıntıları Milliyet Sporda!

Gönüllü CİMBOM'lu olarak, acizane takımımın maçını yorumladım..

Fenerbahçe'yi unutmadım! Başarılar diliyorum.. İnşallah kazanacaklar...

Ercan Saatçi, Metin Özülkü ikilisinin bestesi: küfürlerin ...

Ercan Saatçi ve Metin Özülkü, GALATASARAY'a küfür ediyor! (VİDEO ...

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..