Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dingonun ahırı olmayan blog

Dingonun ahırı olmayan blog
 

Yazı ile ilgisi bulunmayan resim :)


Milliyet blogdaki bu ciddiyet ve işleri sıkı tutuş başta biraz beni korkuttuysa da, şimdi sevmeye başladım. Üyeliğe zar zor (!) kabul edildikten sonra, yazı yazıyorum, editörler inceliyor. Galeriye resim ekliyorum yine yetkililerin onayından geçiyor. Nereye adım atsam bir engel, bir “hop dur bakalım, dingonun ahırı değil burası” tavrı :). Özgür ruhumu belki birazcık sıkacak bir durum olsa da , tertip, düzen, intizam ve otorite yanlısı tarafım sevdi bu işi. :)

Yok gerçekten sevdim, yazım kabul edilsin diye demiyorum :) Şöyle ki, bu tertip düzen havası ve her elini kolunu sallayanın giremediği bir mekan oluşu Milliyet Blog’u gözümde “ciddi” bir yere oturttu. Ve kendimi de oldukça ciddi ve önemli bir iş yaparmışcasına yazı yazıyor gibi hissetmemi sağladı ki, bu da iyi :)

Neyse ki, düzgün yazma, noktalama işaretlerini yerinde kullanma gibi alışkanlıklarım var da, çok zorlanmadım. Ama düşünüyorum ki, msn’deki “slm, nbr” yazanlar grubu uyum konusunda zorlanabilirler :)

Bir yandan şimdi bu yazıya koyacağım başlığı düşünüyorum, bir yandan da acaba bir bayan için fazla mı serbest ve laubali kaçar diye düşünüyorum :) Bu cümleyi yazınca aklıma Elif Şafak’ın Siyah Süt isimli kitabı geldi, “içimden sesler korosu” diye bir tamlama kullanır orada Elif Şafak, onun gibi oldu. Bir de düşündüm ki, içimden sesler korosu isimli bir blog ne güzel olurdu. Acaba bloğun ismini öyle mi değiştirsem :)

Ama şimdi fikir hırsızı gibi hissettim kendimi, Elif Şafak bulsun, sen de hemen aşırıp kullan :)

Aslında istiyorum ki, ilk benim bulduğum, daha önce kimsenin aklına gelmemiş ya da en azından bir yazıda kitapta geçmemiş kelimelerim olsun. Ben kelimelerimi çok kıskanırım, bildiğiniz gibi değil :) Bulduğum bir kelime ya da söz öbeğini başkasının da bulmuş olduğunu görünce pek bir hüzünlenirim, size de olmaz mı :)

Bundan ayrı, kendi bulduğum kelimeleri kıskandığım için her yerde söyleyip reklamını yapmak istemem.

Çok mu kendini beğenmişim? Belki… Ya da bencil. :)

Mesela “ruhsal otopsi” yi ben buldum, yani kimseden duymuş değilim, şimdi o yazımı kıskanıyorum, ne de olsa başlıkta arzı endam ediyor, ya birileri alır da geri getirmezse. :)

Kendimi çok cins biri gibi hissettim :) Öyle miyim? Ama inanın o kadar da değil …

eMpe3 çalarımdan: Göksel Baktagir- Aşk Masalı

 
Toplam blog
: 29
: 525
Kayıt tarihi
: 03.10.09
 
 

Psikoloji mezunuyum, ve bundan dolayı olsa gerek kendini analiz edip hırpalama konusunda oldukça iyi..