Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dini, vicdanı, sömüren dinsizler.

Dini, vicdanı, sömüren dinsizler.
 

Allah rızası için başlayan bir e-maildi. İnsan neden bu kadar derinden rıza beklerdi ki?

Hummalı bir şekilde, gelen e-maili okudum, bir baba lösemili oğlu için acil kan arıyordu. Evlat acısını Allah kimseye vermesin, zor bir olaydır! Kan grubu B rh (-) (negatif) babanın adı verilmiş, hasta olduğu söylenen çocuğun adı soyadı verilmiş, babanın cep telefonu verilmiş.

Altına da not iliştirilmiş, Yok ben böyle islerle ilgilenmem diyorsanız. En azından mouseunuzu birkaç kez tıklatarak bu mesajı adres defterinizdeki kişilere yollayın. Orada yatan sizin çocuğunuz veya kardeşiniz olabilirdi. Daha öncesinde böyle bir e-mail tuzağına düştüm, gelen bir e-mailde şunlar yazıyordu, Uludağ üniversitesinde kaza geçirmiş bir çocuk ve acil kan bekliyor!

Bizim şirketteki çocukların kan grubu tutmadığı için, Bursa’da ne kadar tanıdık çevre varsa, hepsine bilgi olarak geçtim, fabrikaları ayağa kaldırdık!

Ancak aklıma o telaşla, verilen cep numarasını aramak gelmemişti!

Fabrikalar, meslek gurubumda ki insanlar aramaya başladı, adem verdiğin numara doğru mu, numara kullanılmamaktadır deniyordu!

Sonra bunun dini ve vicdanı kötüye kullanmaya çalışan dinsizlerden olduğu kanaatine vardım, bana e-maili gönderen de aramamış!

İşte bu gün Allah rızası için gelen e-maili okuduğumda, hemen cep numarasını aradım, bu numarada kullanılmamaktaydı!

Kısaca dinden ve vicdandan uzak olan insanlar yine iş başındaydı!

Lütfen sizlere gelen bu tür e-mailleri, doğruluğunu araştırmadan, bir başkasına göndermeyin, aksi takdirde zor duruma düşmenize vesile olabilir!

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..