Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '09

 
Kategori
Siyaset
 

Dini Sübyan okulu...

Dini Sübyan okulu...
 

Yahu bu konuyu yazmayacaktım ama geleceğimizi düşünerek; tarihe not düşmenin daha doğru olacağı kanaatine vardım.

Konu ne derseniz?

Sübyan okulu…

Şaşırdınız değil mi?

Valla ben de ilk duyunca afallandım ama öyle işte…

Neymiş bu sübyan okulu…

Hani 6 yaş öncesi çocuklar kreşlere, ana okullarına gönderilir ya…

İşte bu çocukların dini eğitim almaları için de sübyan okuluna gönderiliyormuş…

İlk başta yahu özgürlük var, isteyen istediği yere gönderir, 3-4-5 yaşındaki çocukların dini donanımla yetişmesinde ne var ki?...

Dedim ama sonra dağarcığıma şunlar düşüverdi…

Yahu bu çocuklara devlet eliyle okul öncesi eğitim verilmezse, pozitif bilim yerine din bilim kafasına yerleştirilirse, eğitim-öğretim ve yaşacağı topluma hazır edilmezse…

Ne olacak?

Savrulacak, iş bulamayacak, 20 yıl sonra toplumsal bir yara olarak karşımıza çıkacak…

İyi de arkadaş! Özgürlük var, sen ne diye bu yapıya ve işleyişi muhalefet şerhi koyuyorsun?

Canım ben demiyorum ki manevi boşluk yaşasın, hiç dini eğitim almasın…

Nasıl mı?

Zorunlu din dersi okullarımızda hala mevcuttur, yaz dönemi özel ve diyanete ait Kuran kursları hala devam etmektedir, tarikat evlerinde kalan lise veya üniversite öğrencilerine dini eğitim verilmektedir…

Ehee tüm bunlar varken; 3-4-5 yaşlarında çocukları dini eğitim için sübyan okuluna göndermenin gereği nedir?

Herkes bulunduğu belde, ilçe ve illerde, 4 yaşında çocuğumu sübyan okuluna göndermek istiyorum diyerek etrafına bir sorsun bakalım nerededir diye?...

Vay anasına! Bir yaşına daha girdik!

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/28 Ağustos 2009/Burdur-Türkiye

Ek-Bilgidir:

http://forum.islamiyet.gen.tr/tanisma-kosesi/66402-subyan-okulu-hakkinda-bilgi.html

Hayırlı geceler
Benim 5 yaşında bir oğlum var. Zeytinburnu'nda oturuyorum.Oğlum için zeytinburnu veya yakın bir semtte sübyan okulu arıyorum.Lütfen bana yardımcı olun.Şimdiden teşekkür ediyorum.ALLAH sizlerden razı olsun

bir tavsiyede benden olsun sayın kardeşim.
Öncelikle böyle bir niyete girmenizden dolayı ALLAH celle celalühu razı olsun.hayırlı bir kul,ümmet,evlat kardeş olsun inşaALLAH.

Çevrenizdeki en yakın cami imamına bu isteğinizi açın size bilgi verecektir.Hanımsanız beyiniz halleder beyseniz bismillah deyip en ivedi şekilde ALLAH celle celalühu izni ile başlayınız. hayırlı ve güzel haberlerinizi bekliyoruz

Benimde 5 yaşinda bir kizim var.fakat benim çevremdede fazla sayida sübyan okulu olmasina rağmen hiçbir yer içime sinmedi.şu anda bende araştrmaktayim.ben ümraniyede oturuyorum.semtime yakin,iyi eğitim veren bir okul araştirirken gözünüze takilirsa lütfen banada bilgi verin.bende sizin için elimden geleni yaparim allahin izniyle.

Hayırlı geceler benimde 4 yaşın da bir oğlum var onun için subyan okulu arıyorum. Ankara yenikent civarında güvenilir eğitimi düzgün bir okul arıyorum eğer bilen var ise lütven yardımcı olun.ALLAH razı olsun herkese iyi geceler.

benim 4 yaşında bir kızım var sübyan okuluna göndermek istiyorum. tavsiye edermisiniz.

Not: Hiç değiştirmeden orijinal aldım. Bilgilerinize.

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..