Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '08

 
Kategori
Haber
 

Dinimiz kapanmayı emretmiyor! Peki AKP ne istiyor?

Dinimiz kapanmayı emretmiyor! Peki AKP ne istiyor?
 

Saçının bir teli bile gözükmeyecekmiş!

Kocaman bir yalan.

Cüppeyle, asayla, kara çarşafla, türbanla dinimizin önemli bir adımını gerçekleştiriyormuşuz!

Kocaman bir yalan.

Hep aldatılmışız, kandırılmışız.

Bizlere dinimizi öğretenler, gerçekleri anlatmamışlar!

Dinimizin güzelliklerini değil, İran, Suriye, Türki cumhuriyetlerinin örf ve adetlerini İslam dinine uyarlamak adına bizleri yanlış bilgilendirmişler!

Kısaca; Dinimizde kapanmak zorunluluk değilmiş!

Öncelikli olarak, bu kanıya ben varmadım, bu benim tezim değil, ancak duyduklarım karşısında, şaşkınlığımı gizleyemediğimi itiraf edeyim.

Dün akşam Ali Kırca’nın sunduğu siyaset meydanı adlı programı izliyorum, konuklar arasında Zekeriya beyaz hocamızda var.

Ali Kırca’nın sorusu şu; Hocam dinimiz gereği başını kapatmanın açılımını yapar mısınız?

Zekeriya beyaz hocanın cevabı aynen şu; dinimizde kapanmak diye bir şey yok!

Kapanmak İran, Suriye ve Türki cumhuriyetlerinin örf ve adetlerinden bizlere uyarlanmış bir olaydır!

Benim annemde başı açık bir kadındı, aldığım eğitimler sonrası nasıl yani annemin saçının bir telinin görünmesi mi gerekiyormuş dedim diyor!

Kısaca diyor ki, dinimiz kapanmayı emretmiyor, dinimizde böyle bir uygulama yok, isteyen örter, isteyen örtmez, bu günah değil diyor!

Ancak benimde bu güne kadar bildiğim, Sayın Zekeriya beyaz hocanın bildiklerinden farklı değildi!

Ciddi tartışma yaratacak konuyu araştırıp sizlere daha detaylı bilgi araştıracağım.

Haberin devamını, siyaset meydanın da ki programdan izleyebilirsiniz!

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..