Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Dinle bak!

Dinle bak!
 

Yalan sevdalarda kaybettim duygularımı ben
Yalancı bakışlarda ağladım yiten çocukluğuma
Sayfalar dolusu yazdım , çığlıklar attım kimsenin duymadığı
Duyanların umursamadığı
Kulaklarını tıkadığı
Günlerim geçti
Yalnızlıklarıma sarıldım
Gözlerimi kapattığımda
Hayallerim oldu gelecek güzel günlere dair
Gözlerimi açtığımda kaybolan hayallerim
Kırgınlıklarım, kırdıklarım daha fazla kırılmamak için
Gidenler oldu hayatımdan
Açıklama beklemedim
Gitmede diyemedim
Belki bazen kötüyüm
Bencilim hayata karşı
İçimde kopan fırtınalara inat sakinim
Dalga geçsemde hayatla çoğu zaman
Kimsenin bilmesini istemediğimdendir içimi
Zayıflık gibi, duygular
Birine gösterdin mi İlk duygularından başlar vurmaya
Beklide bu yüzdendir yalnızlıklarım, kalabalıklar içinde bile…


Bloğumdaki resim http://www.forumsistem.com adresinden alınmıştır.
 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..