Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Dinle öğretmenim

Dinle öğretmenim
 

bir engel bizde de olabilir..


ÖĞRETMENİM BENİ DİNLE…

Günaydın öğretmenim…

Seni çok özledim. Sen gidersen ben ne yaparım…. Yolda sana gelirken herkes bana baktı. Çok mu beğeniyorlar beni ne anlamadım. Ya da görünüşümde mi bir sorun var öğretmenim burnum biraz yamuk ya ondan mı bakıyorlar ne Ya….

Bazen gözümden yaş akıyor biliyor musun öğretmenim? Nerden bileceksin ki benim evime gelmiyorsun ki hiç!

Babam bana dedi ki: Keşke olmayaydın! Başıma bela kaldın.

Niye böyle dedi öğretmenim ya.

Ben ona ne yaptım ki öğretmenim.

Tek başıma oturuyorum evin bir köşesinde kimseye zararım yok ki benim. Kimse senden başka beni sevmiyor öğretmenim.

Bazen annem saçlarımı tarıyor o zaman beni seviyor dimi ama yok yok bazen de dövüyor beni … Ben sizde kalsam olmaz mı öğretmenim. Sen ben ağlayınca gözümden akan yaşı silersin dimi? Ama ben senin yanında ağlamam ki sen beni seviyorsun. Pazar günü beni gezdirir misin? Annem babam beni hiç gezdirmiyorlar herkes bana bakınca utanıyorlar mı ne. Ya anlamadım herhalde utanıyorlar öğretmenim e tabi haklılar benim gibi deliyi kim yanında gezdirir ki ama sen gezdirirsin dimi öğretmenim.

Tabi seviyorum biricik öğrencim benim. Ama sen hiç ağlama ki ben o akan gözyaşlarını görmeyeyim. Sana bakarken tüm dünya ya bakıyorum bitanem benim. Gözlerinde ki o masumiyete kimse kızamaz kimse senin fizikine bakakalamaz canımın içi…. Sen kimseye aldırma çünkü ben hep seninleyim. Ben seni her yere götürürüm. Ama onlar senin annen baban ve onarla yaşaman gerek tüm bakımını onlar yapıyor çünkü. Sen söylediklerine aldırış etme nasıl ki sen kızınca ders yapmıyoruz onlarda kızınca bazı üzücü cümleler kurabiliyorlar. Öyle derin bakıyorsun ki hadi gel seninle yazdığım şarkıyı söyleyelim senin gözlerine bakarak yazdığımı…

Ben gülen bir insanım

Hayatımı yaşarım

Sevgi ne büyük bir şey

Sevdikçe yaşlanırım….

Ben onun gözlerine bakarken ağlıyorum….

Böyle bir şey neden yazdım biliyor musunuz?

Normal bir insan değil karşımdaki ama duyguları normal. Engelli ama duyguları hissedebiliyor. Her şey çok ufak bir şeker bile onu mutlu etmeye hatta gülmek tebessüm etmek bile onu mutlu ediyor.

Şimdi soralım biz kaç kişiyi mutlu ettik?

Kusurum yoktur umarım.sevgiler saygılar…

 
Toplam blog
: 13
: 658
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Merhabalar. Adım Ayça. Meslek lısesı çocuk gelişimi mezunuyum. Ünıversiteyi dil eğitimi için yurt dı..