Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dinlemenin namuslusu

Dinlemenin namuslusu
 

Google`dan aldim.


Konusmakta oldugum kisi, bana yaptigim telefon gorusmelerini dinletipte, kendi sesimi telefonda isitince tuylerim diken diken oldu. Gozumun onune sapiklar tarafindan yasa disi olarak dinlenen kisilerin pisikolojik durumlari geldi Sapik sifati kullanmamin nedeni gorevi olmadigi halde, mahkeme karari olmadan baskalarinin telefon konusmalarini dinleyip ileride kullanmak uzere kayit altina alan kisilerden bahsediyorum. Silivri toplama kampinda hangi amacla tutuklandigi belli olmayan, aylarca telefon konusmalari dinlenen kisileri hatirladim.

Konusmakta oldugum kisisin calismis oldugu firmanin, benim telefon konusmalarimi dinlemesi yasal idi. Sozunu ettigim firma, internet uzerinden firmalarin is baglantilari yapmasini sagliyordu. Internette firmamin reklamini yapan firma ile bana faydalari olmadigi gerekcesiyle, bundan sonra onlarla calismak istemedigimi soylemem uzerine bana telefon konusmalarini dinletip, onlarin calismalarinin bana yararli oldugunu ispat etmeye calisiyorlardi.

Bana bu konusma buyuk bir ders verdi. Laf olsun diye konusulan bir konu ileride insanin basina neler acabilecegini fark ettim. Neyseki telefonla konusmayi sevmedigimi beni taniyanlar bildigi icin benim pek telefon muhabbetim olmaz.

Siz siz olsun telefon ile konusurken espri olsun diye sarfettiginiz bir cumlenin, ileride hayatinizi karartabileceginizi unutmayin.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...