Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '07

 
Kategori
Müzik
 

Dinlenesi bir albüm ''Siyah Beyaz Masallar''

Dinlenesi bir albüm ''Siyah Beyaz Masallar''
 

"Derin mavi bir yaz gecesinde
buldum kendimi yapayalnız
çok uzak değil daha dün seninle
konuşmuştum hiç hesapsız

geçer gider sanmıştım
hiç durmadan öylece"

...

Vaktinizin çoğu işle geçince, sana kalan zamanları da sevdiklerinle, sevdiğinle geçirince öyle televizyon seyretmeye, müzik kanalarına bakmaya zamanın olmuyor. Aslında bir kaç kaliteli program ve seyretmekten keyif aldığın bir iki dizi haricinde Tv seyretmemek çok büyük kayıp değil bizler için. Ne de olsa hepimizin olmasa da bir çoğumuzun evlerinde internetimiz var. Haberleri okuyabiliriz de hatta kitap da okuyabilceğimiz sitelerimiz varmış, kulağımıza çalınan melodileri, şarkıları da inetrnetten indirip dinleyebilceğimiz gibi, mynet, youtube gibi internet kanallarından da seyredebiliriz. Bu yolla şarkılarını dinleme şansını elde ettiğim biri var. Şarkılarından değil ama kendisinden haberdar olduğum bir müzisyen arkadaşımız namı değer Cem köksal. Türkiye'nin önemli gitar virtüezlerinden biri diyebiliriz, bence diyebiliriz. Kesinlikle ad koyamadığım bir müzik tarzı var.

Peki kendisine soralım, o kendi tarzını bize nasıl anlatmış, daha önce neler yapmış?

Future Dergisinin bu ay ki sayısında Cem Köksal'ın bir röportajını bulacaksınız. Bu sene çıkan yeni albümü ''Siyah beyaz masallardan tutun da, daha önceki albümlerinden, yaptığı müzik tarzını yorumlamasına kadar bir çok detayı, bilgiyi bulabiilirsiniz.

Yaptığı müzik, yaptığı albüm için melodik ezgiler taşıyan çok çeşitli, zengin bir müzik içeriğine sahip rock soundlu bir albüm diyebiliriz

Bu arada bu albüm Cem Köksal'ın İlk türkçe albümü. Kendi ülkemizde henüz çok fazla tanınıyor olmasa da Türkiyenin yetiştirdiği, dünyanın önemli gitar virtüzeleriyle çalışmış, yaptıpı müzikle kendini ispatlamış, değerli bir müzisyen. Müzik geçmişini araştırdığımızda gerçekten kayda değer çok önemli müzik adamlarıyla sahne aldığını öğreniyoruz.

Benim şu sıralar devamlı dinlediğim şarkısı ise İlk çıkardığı bir albüm olan ''Just Set Me Free'' den , o albümdeki tek türk şarkı olan yazımın bana ilham veren başlangıç satırları ''Kalbüm Bomboş'' . Yeni Takıntım:) Ve dinlediğim diğer şarkılar, Eartquake(Solo), Valse a rosenthal, Masal ...

Cem Köksal 'a ilk albümden bu yana neler değişti Cem Köksal 'da demişler, o da on iki senede müzik sektörünün çöküsünü gördü Cem Köksal ve bu konuda kendi adina neler yapabilecegini düsünüyor. Bu süreçte ayni zamanda rahat olmayi, her seyi oldugu gibi karsilamayi ögrendim. Sadece müzik yaptim ve koydum. Müsterilerin ne dedigi önemli degil ben yapip ortaya koyuyorum. Böyle olmasi kendinizi tatmin anlaminda da çok daha büyük bir mutluluktur belki dendiğinde de en büyük mutluluk o aslinda. Söyle bir sey var. Basit düsünen insanlarin dertleri çok az oluyor gerçekten. Kendi şarkısı kaçış parçasının söylediği gibi,


"Ben de isterdim
Basit düşünüp dertsiz olmak
Ben de isterdim
Buradan kaçmak!
Şimdilik burdan da kaçış vakti gelmiştir.Vakit Yatma vakti:)
Uzun aralar vermemek temennisiyle!"

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..