Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '08

 
Kategori
Müzik
 

Dinler misiniz?

Dinler misiniz?
 

JELENA KARLEUSA..


TÜRKÇE POP TAN BIKTINIZMI.?
Ben pek sevmiyorum Türkçe pop müziğini. Nedeni pop şarkıcılarının müzik adına toplum adına sözler adına ortaya hiç bir şey koymadan sadece kendi egolarını tatmin ederek vakit geçirmeleri. Bunu sevmiyorum ve kabul de etmediğimden şimdiye dek ne bir pop şarkıcısınını cd yada kasetini aldım nede konserine gittim.
İlla ki dinlediğim müziğin sözleri benim için önemli diyorsanız size mutluluklar. Benim teklifim söz değil akıcılık veya neden bir değişiklik olmasın yada müzik evrensel dir ve farklı kültürleri yansıtan müzikleri dinlemek tanımak isterim diyenlere.

Nerden isterseniz ordan bulun.İster internetten ister yurt dışına gittiğinizde o ülkeden ya da isterseniz uydunuzu çevirip rahatlıkla dinleyebilirsiniz.
Biliyorsunuz 2007 Eurovision u Sırbistan kazandı, arkasından Ukrayna ve Rusya sonra Bulgarıstan geldi. Bu yılda yıne Rusya Ukrayna sıralamasını yaşadık. Bu çok önemli bir ölçü olmasa da dil yapısı olarak birbirine yakın ülkerin sanatçılarından ben size bir kaç isim tavsiye edeceğim.Özellikle Hırvatistan ve Sırbistan sonra Bosna Hersek e gittiğimde çok sevdiğim pop müziği ve halk müziği tarzında o bölgeye özgü sanatçılardan bir kaçını paylaşacağım. Bence bir dinleyin. Sevebilirsiniz.

Mesela önce Dara Bubamara dan başlamalısınız. Bizim Seyyal Taner e benzettim ben. Ancak onun sahnede daha aktif olanı nı düşünün. Sonra Goga Sekuliç. Hafif slow dan hoşlanıyorsanız Tanja Saviç in ZLATNİK şarkısını mutlaka dinleyin. Tabi Dino Merlin i bir çoğunuzu tanıyor olmalı. İstanbulda epey konser verdi. Bosna halkı onu çok seviyor ve daha iki ay önce stadyuma 50 bin kişi yi toplarken epey insanda dışarda kaldı. Sonra Jelena Karleusa, Haris Dzinoviç ve Maja Marijana.

Sadece paylaşmak istedim. Bir dinleyin. Değişiklik isteyen müzikseverlere. Flok pop ve hause müzik tarzları.

 
Toplam blog
: 96
: 648
Kayıt tarihi
: 12.08.08
 
 

Karadenizliyim. İzmir' de yaşıyorum.  Dünyanın tek bir ülke  olduğuna inanarak  bütün insanların ..