Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dinliyor Gibi Yapabilirsiniz

Zaten öyle yapıyoruz.

Haber veren ya da ilgimizi çekecek bir şey söyleyeni gönüllü dinliyoruz.

Geri kalanı dikkatle dinlememizi kimse bizden beklemesin.

Kaldı ki dinlemenin amacı da budur.

Dişe dokunur bir şey söylemiyorsanız insanlar dinliyor gibi yaparlar, hatta sıkılır uyur esner horlarlar.

Bunlar ayıp değil, ayıp olan dinlenmeyeceğinizi bile bile konuşmak.

Ha şu olur; sen konuşuyorsun ben seni dinliyorum, ben konuşunca da sen beni dinleyeceksin.

Benim yöntemim; konuşmam ilgi çekmediği için yarım saat konuşmak için iki saat diniyorum.

Böyle yapmalıyız tamam da sorun şu ki; dinliyor gibi yapmak da kolay değil çünkü konuşanlar cin. Ben üzerinde durmuyorum görünüşte dinleyen bir kalabalık olsun yeter. Zaten kızdırarak dikkat çekiyorum; elimi sıkarak oturanlar tabanca bıçak kalkıyorlar.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..