Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Carolina Isolabella Özgün

http://blog.milliyet.com.tr/carolinaozgun

19 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Dinliyorum...

Dinliyorum...
 

Dinliyorum…

Sessizce dinliyorum, şarkılar dinliyorum, bilmediğim lisanlarda şarkılar dinliyorum, ne çok bilmediğim kelime, ne çok tanımadığım lisan varsa hepsinden biraz dinliyorum, sonra müziğe uyup az biraz mırıldanıyorum…

Duyuyorum, algılıyorum, anlamını bilmesem de tınısından esintisine kapılıyorum…Bilmiyorum, bilmiyorum, ne dediğini, ne anlattığını bilmiyorum, sadece dinliyorum, sonra sadece hissedişimi biliyorum, bir şeyler değiyor aklıma, kalbime, iç sesime, işte o an biliyorum, biliyorum ne anlattığını biliyorum…

Asırlar, takvimler, devrimler geçmiş, değişik ve ayrı lisanlarda hep çok şey anlatılmış, anlatılmış, anlatılmış…aslında temelde sadece kelimeler farklıymış, yaşananlar ve deneyimler ise aynı… ne çok laf, ne çok kelime, ne çok lisan; eşanlamlılar oysa, hissettirdikleri aynı oysa, yaşananlar aynı oysa…

Neden bunca tını, neden bunca ayrılık, neden bunca yabancılık?
Neden bunca kelime, neden bunca lisan, neden bunca anlaşılmazlık?
Yaşananlar aynı oysa…
Notalar aynı oysa…
Esintisi aynı oysa…

Seviyorum aslında, bin renk, bin âhenk, bin titreşim, bin kültür, milyonlarca benzerlik ve az biraz ayrıcılık…
Müzik ne güzel şey, şarkı ne güzel şey, keman ne güzel şey…
Hissediş ne güzel şey…
Yaşayış ne güzel şey…

Biraz ney, biraz insan, biraz kalp, biraz algı, bir tutam şefkat, bir çimdik renk…
İşte sana az daha farklı ama hep aynı yaşam…
Çal, çal müziğim çal…
Nece çalarsan çal, ne ile çalarsan çal…
Anlat biraz, oynat biraz, düşündür biraz, hissettir biraz…

Çal müziğim çal, ne lisanda çalarsan çal…
Çal müziğim çal, yeter ki yaşat ne çalarsan çal…

19.01.08
Carolina Isolabella Özgün

 
Toplam blog
: 144
: 676
Kayıt tarihi
: 21.09.06
 
 

İstanbul'da yaşayan bir levantenim, yeni özler, sözler, gözler tanımayı, farklı bakış açılarını p..