Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '13

 
Kategori
Deneme
 

Diojen

Geçenlerde elimde bir lamba var, porsuk nehrinin kenarında bir caddedeyim acaba dedim bende Diojen gibi yapabilir miyim? Lambayı yakıp 8 - 10 adım yürüdüm, kendime doğru adam arıyorum imajı vermeye çalıştım fakat ne ben Diojen kadar doğruyum ne benim lamba onunki kadar temiz çünkü elimdeki lambayı bulmuştum yani elimdeki lambanın bile durumu tartışılır diojen, çakma lamba çakma ne yaparsınız.

Birde insan garip maceralara girince, garip şeyler düşünmeye başlıyor bundan 2500 sene önce Arşimet suyun kaldırma kuvvetini bulunca, hamamdan sokağa cıs cıbıl fırlayıp buldum buldum diye bağırmaya başlamış Diojenle, Arşimetin kulvarları biraz farklı fakat ikiside, bir şeyler arıyor Arşımet suyun kaldırma kuvvetini bulmuş, umarız Diojende doğru adam bulur.

Okulların bir kısmı açıldı bir kısmı açılmayı bekliyor. Temel eğitim çocuğa evde ailesi, tarafından verilir ve sonra okuldaki Öğretmenleri tarafından bu devam ettirilir dileğimiz yıllar yılı kaybettiğimiz değerlerin okullarda, çocuklarımıza öğretmenleri tarafından anlatılmaya çalışılması. 

 
Toplam blog
: 89
: 102
Kayıt tarihi
: 13.10.11
 
 

Yaşamak, yaşarken çağı takip etmek ve ona uyarak , çalışmak. Müzik ruhun gıdasıdır, müzik dinleme..