Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Diplerde bir yerlerdeyim...

Diplerde bir yerlerdeyim...
 

Arada kalmak bu mudur?


Geberiyorum galiba...Zamanında ettiğimiz o çok istediğimiz duaların yıllar sonra gelip bizi bulması ne de tuhaf. Ne sevinebiliyorsunuz ne de üzülebiliyorsunuz.İnsan kılıfına herşeyi nasılda uyduruyor değil mi ? Bahaneler sonsuz,  çabalar kifayetsiz kalıyor. Aklın başka mantığın başka bir şey diyorsa hangini dinlemen gerektiğin konusunda çaresizce kalıyorsun ortada. YAPACAK , GİDİLECEK BİR YER OLMALI. 

Biliyorum mutlkaya bir yola gideceğim ama nereye ? Evlilik diyorlar .İyi hoş da o evlilik nasıl olacak. Yıllar önce kul köle olduğum adamın geri dönmesiyle taşlaın yerinden oynamasına mı yanayım yoksa elimde olan hayatımda olan adamla bir türlü yürütemediğimiz hayatlarımızas*çışlarımızı izlemeliyim...

Berbat bir durum . Nefes alamıyorum , gülemiyorum , yemek yiyemiyorum tek dostum sigara oldu. Hangi birini seçiyim. Emek vermek , yıllarını vermek sonra , değersizlik insanı mahveden en kötü duyguar değil mi ?

Giden yıllar gitti diyelim ee artık çocuk değliiz ki sil baştan tekrar yapalım. Nereye kadar sil baştan hop hadi bakalım döndük başa demek kolay mı ? Değil hem de hiç değil. Bir yanda istediğin tüm özellikleri taşıyan , hatasını köpek gibi anlamış bir adam çıkıp geliyor diğer yandan kendini kusursuz zanneden , lafının sözünün değeri olmayan ama köpekler gibi aşkla bağlı olduğun yıllarını verdiğin biri var. Biri evet herşeyi ile çok iyiyken diğerinin seni adam yerine koymaması , sürekli kavga etmesi , canını yakması ve aslında senden ne kadar uzak bir hayat yaşadığı göz önündeyken mal gibi kendine söz geçirememen. Deveye diken hesabı bizde ki de galiba.Ki ben mantık mantık mantık diyen ben ilk defa öyle sıkışıp kaldım. Ne kötüymüş böyle bir hayat.Ne büyük konuştuysam bugün yaşıyorum. Dün yediğim hurmalar bugün malumunuz...Çekip gidesim var. Herşeyi bırakıp gidesim var. NEFES ALMAYA İHTİYACIM VAR. Yeni bir başlandıç belkide kim bilebilir ki ...İnanır mısınız ben bu yılı hiç sevmedim. Halbu ki ne umudum vardı ne beklentilerim vardı. Şuan diplerdeyim ve bu yaşımı böyle iğrenç geçirmeyi hiç istemezdim.Allah'ıma sığındım ey medet diyorum.

Siz hiç aklınız ve kalbiniz arasında kalıp gerçeği bile bile karar veremediğiniz oldu mu? Sizin hiç gitmeniz gereken ama gidemediğiniz yerler oldu mu ?Siz hiç hem aşık olup hem de çok sevdiniz mi?

 
Toplam blog
: 15
: 482
Kayıt tarihi
: 05.08.14
 
 

Delidir doludur insan evladıdır (:   Ankara   Bilgisayar/Bilişim ..