Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '09

 
Kategori
Üniversiteler
 

Diploma satışı başladı

Diploma satışı başladı
 

İstanbul Üniversitesi, eğitim hayatına devam edecek zamanı olmayan öğrenciler için uzaktan eğitim programı başlattı. Aslında program gayet iyi düşünülmüş bir şey. Zamanı olmayan ama eğitime devam etmek isteyen kişiler bu sayede eğitimlerine devam edebilecekler.

İletişim Fakültesi’nde uzaktan eğitim programının açıldığı fakültelerden biri. Her sene 250 civarında mezun veren bu fakülteye şimdide uzaktan eğitimle mezun olacak yeni kişileri ekliyoruz. Ortaya çıkan tablo bizim ülke açısında tehlikeli. Mezunların yarısı mesleklerini icra edememekte, uzmanlaştığı alanda iş bulamamakta. Ama gerek kontenjan olsun, gerekse uzaktan eğitim, ikinci öğretim adı altında yeni kişiler gelmekte.

"Programların dönemlik eğitim ücretleri, bölüm harcının yanı sıra yıllık lisans için 1250, önlisans için 1000 TL olarak belirlendi." diyor ilgili haber. 238 kişi uzaktan eğitim için hak kazanmış. Hesap basit. Belki de uzaktan eğitimin açılmasının en önemli nedeni budur. Kim bilir?

***

Bir yandan da ikinci öğretim kayıtları tamamlandır. 260 kişide ikinci öğretim adı altında eğitim alacak. Onlar diğerlerine nispeten daha az para ödeyecek. 962 Lira.

Kısaca bu seneden itibaren İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi hiç olmadığı kadar kalabalık olacağa benziyor.

 
Toplam blog
: 50
: 2353
Kayıt tarihi
: 09.08.08
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü öğrencisiyim. Yazılarımla, paylaşımlarım..