Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Dipsiz kuyu

Dipsiz kuyu
 

Hep senden fazla sevdim. Senin verdiklerinden fazla verdim
Seni yüreğime pamuk iplikleriyle işledim. Bazen sevgi bile ağır gelir insana seviliyor olmak bozarmış adamı. (Seni bozar beni yıpratır…)

Yaşayacaksam şu iki günlük yalan dünyayı sen ol istedim yanımda. Şu pamuk iplikleriyle seni buram buram işlediğim yüreğim var ya çarpacaksa bir vakte kadar, o vaktin sonuna kadar senin için çarpsın istedim. İstemek hiçbir zaman isteğine ulaşmak değilmiş…

Yaşıyorum; yaşamıyorum değil sensiz de nefes alıyorum bir parça ekmeğimle bir lokma soğan aşımı seninle paylaşamadıktan sonra…Anlamsız gelen sözler anlamsız yaklaşımlar anlamsız ve sensiz geçen günler, düşündükçe içinden çıkamayacağım dipsiz bir kuyunun içinde hissediyorum kendimi.

Ben karanlıktan ve yalnızlıktan korkarım bırakma elimi diyeceğim ama nafile zaten ellerimiz ayrılmış bile.


 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..