Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '11

 
Kategori
Futbol
 

Direkler engel! Gençlerbirliği 0-0 Fenerbahçe

Direkler engel! Gençlerbirliği 0-0 Fenerbahçe
 

Spor Toto Süper Lig'in 12.haftasının açılış maçında Gençlerbirliği, Ankara 19 Mayıs Stadı'nda Fenerbahçe'yi ağırladı. Emre ve Azofeifa'nın birer şutu direkten döndü, maçta önemli sayılabilecek çok da fazla pozisyon olmayınca da müsabaka 0-0'lık eşitlikle sona erdi.

Maçı genel hatlarıyla değerlendirmek gerekirse, pozisyonu az, futbol adına çok şey göremeyeceğimiz bir mücadeleydi. Sanki her iki takım da beraberlik için çıkmış gibiydi. Açıkçası ben, Gençlerbirliği'ni maçın genelinde Fenerbahçe'den daha istekli ve daha hırslı gördüm. Fakat buna rağmen iki takım da ne doğru düzgün pozisyona girdi, ne de rakip kaleye çok fazla gidebildi. Genel olarak ortada geçen bir maçtı.

Önemli pozisyonlara baktığımızda, direkten dönen topların dışında, Oktay Delibalta'nın kaleye bir şutu var, bir de Stoch'un kaleciyle karşı karşıya kalıp kaçırdığı pozisyon. Her iki pozisyonda da futbolcuların becerisizliğinin görüldüğünü düşünüyorum. Oktay'ın pozisyonu biraz daha zor olsa da, Stoch kalecinin üstünden topu aşırtmayı denemediği için golünü atamadı ki normalde bunları atabilecek kalitede bir futbolcu Stoch. Bu sefer akıllı davranmadı. Durgun geçen maçta keşke en azından bir gol olsaydı da maç biraz daha hareketlenseydi.

Öncelikle Gençlerbirliği'nden başlamak istiyorum. En başta dikkatimi çeken şey paslaşmaları ve beklerinin hücuma verdiği katkılar oldu. Takım oyunlarını beğendiğimi söyleyebilirim. Fakat bu takım oyunu, sadece rakip ceza sahasına gidene kadardı. Ceza sahasının önüne gelen toplarda çerçeveyi gören vurdu, bunlar da ev sahibi ekibe bir şey kazandırmadı. Beklerin hücuma verdikleri katkıya gelince, Mehmet Sedef soldan çok iyi destek oldu ve pozisyonlara girerek rakip kalede tehlike oluşturdu. Cem Can da bir iki defa geldi. Bu anlamda kırmızı siyahlıların oyununu takdir ettiğimi söyleyebilirim. Gol pozisyonlarına daha etkili girebilirlerse, onlar için her şey çok daha iyi olacaktır. Savunmaları da genel hatlarıyla iyi göründü bana.

Fenerbahçe'ye geldiğimizde, aradığımız Fenerbahçe'den uzak bir görünüm var. Bir önceki Eskişehirspor müsabakasında da sarı lacivertlilerin oyununu beğenmemiştim, şimdi de beğenmedim. Bizim beklentilerimiz daha yüksek. Mesela normalde beğendiğim Caner, bugün oyuna katkı sağlayamadı. Alex, attığı bir pasla Stoch'u kaleciyle karşı karşıya bırakması dışında pek bir şey yapamadı. Emre kendini çok fazla göstermedi. Selçuk uzaktan şutlar denese de etkili olamadı. Çok iyi bir takım oyunu olduğunu söyleyemem. Bienvenu'nun Fenerbahçe için yeterli bir hücum oyuncusu olduğunu düşünmüyorum, konuk takımın daha iyi bir forvete ihtiyacı var. Bana göre Bienvenu Fenerbahçe'de yedek oturabilecek kalitede bir futbolcu. Sarı lacivertlilerin savunması fena değildi, Volkan kalesinde iyiydi. 

Zevk aldığımız ve hoşnut olduğumuz bir maç olduğunu söyleyemem. Umuyorum ki her iki takım da önümüzdeki maçlarda çok daha iyi olacaklardır. Başarılar diliyorum...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..