Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

DİRİLİŞE GEL TÜRKOĞLU

“En helal kazanç sahibi tüccarlardır

Bunun için

Emanete

İhanet etmeyeceksin

Malı

Satın alırken yermeyeceksin

Satarken övmeyeceksin

Bir de

Asla yalan söylemeyeceksin”

             Hz. Muhammed(Sav)

 

Yukarıdaki Peygamber öğüdü

Herkese ders olmalı

Oluyor mu

Olmuyor

Olmayınca da

Büyük bir yozlaşma yaşıyoruz

 

Bu yozlaşmayı

Durdurmalıyız

 

Ben

Bunun için

Türk soyunu

Yani soyumuzu

Dirilişe çağırıyorum

“Dirilişe gel Türkoğlu” diyorum

 

Ne zaman ki

Türk Soyu

Kendine bakacak

Kendine ele bakar gibi bakacak

Ben bu muyum diyecek

Ve

Kusurlarını görüp üzülecek

Düzeltmeye geçecek

 

İşte o zaman

Türkoğlu dirilişe geçecek

Yalanı terk edecek

Doğru

Dosdoğru olacak

Kötülüğü unutacak

İyilik de iyilik deyip

Karşılıksız iyilikler yapacak

 

Görecek ki

Ülkemiz dünya cenneti olmuş

Her şey

Yerli yerinde yürüyor

Her konuda

İlerleme hızla ilerliyor

Toplumsallık

Müthiş duruma ulaşıyor

 

Açlık

Yokluk

Fukaralık

Çaresizlik

Vb. her olumsuzluk

Yok olup gidiyor

 

Kardeşlik gelişerek

Dayanışma yaratıyor

 

Birinde olan herkeste oluyor

Kimse kimseyi kıskanmıyor

 

Herkes herkesle

Olanı paylaşıyor

 

Sağlık sorunu kalmıyor

Organ ömrü uzuyor

Ölüm

Çok uzun zaman sonra kapıyı çalıyor

 

Acımız

Herkesin acısı

Sevincimiz

Herkesin sevinci

Oluyor

 

İnsanlarımız

Adeta sevinç çiçeği olup

Etrafa sevinç salıyorlar

 

İşte bu canlarım

İşte bu

Diriliş bu

Türkoğlu’nun dirilişi bu

 

Soruyorum

İstemeyeniniz var mı

Yok değil mi

Yok

 

Gelin o zaman canlarım

Dirilişe geçelim

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..