Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '10

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Diş hekimim

Çokk.. korkuyorumm...

Anestezi bana dokunuyor

-Nasıl oluyor?

Kendimden geçiyor bayılacak gibi oluyorum...

Dışarı çıktığımda ayaklarım dolanıyor, otobüse nasıl biniyorum, yolda nasıl yürüyorum , eve nasıl geliyorum bir bana sor...

Sanırım tansiyonunuz düşüyor...

Lütfennn... bana anestezi yapmayın

Peki ağrılara dayanabilek misin?

Dayanırımmm..

-iyi tamam öyleyse sadece o bölgeyi uyuşturan bir ilaç sıkacam..

-iyi tamam

-ağrıdığı, acıdığı zaman söyle

-olur

............................

-Vallahi çok şaşırdım, bu nasıl bir ağrı eşiği, hiç mi acı hissetmedin?

-yok hayır, eh biraz..kem küm...

-Bir gün sonra bekliyorum sizi Tunay Hn. provasını yapıp , takalım..

Kalkıyorum dişçi koltuğundan kaplanacak dişim kesilmiş olarak... Bir gün sonraki randevuya kadar...

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..