Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Diş istiyorum diiiiiş ... !!!

Diş istiyorum diiiiiş ... !!!
 

Diş buldum


Vatandaşın "İş istiyorum iiiişş..!!" diye feryat ettiği bir ortamda " Bu da nerden çıktı böyle... Adam deli mi ne?" diyeceğinizi biliyorum. Ama son günlerde MB yazarlarının sayfalarına fena daldım.

Cafcaflı yazılmış bilimsellikle soslanmış bazı yazıları okuyunca aşağıdaki hikaye aklıma geldi.

"Diş buldum diiiş" diyerek laboratuara nefes nefese daldı genç adam. Bir eliyle alnındaki teri silerken diğer elindeki dişi heyecanla Profesöre uzatıyordu.

"Nerde buldunuz?" dedi Profesör.

"Geçen sene kazı yaptığımız mağarada." dedi genç adam.

"Hımm.. Bir takalım bakalım." dedi profesör.

Laboratuarın köşesinde duran maymunumsu insan çenesine doğru ilerlediler. Profesör elindeki dişi dikkatlice çeneye yerleştirdi, çevirdi, zorladı. "Iıh.. olmuyor." diye söylendi.

Genç adam kekeleyerek "Hocam ucundan azıcık kessek veya törpülesek..." derken. Profesör hışımla:

" Oğlum ben sünnetçi miyim ucundan azıcık... Geçen yüzyılda olsa bir şeyler uydururduk şimdi artık kimse yemiyor bu numaraları, değil bilim dünyasını Mahmutpaşa Esnafını bile bilimsel milimsel diye kandıramayız" dedi.

Bir DNA testi yapalım bakalım bakalım dediler. Sonuç hayal kırıklığı. Yüzde yüz domuz dişi. "Yüzde 98 olsa bir şeyler yapardık ama yüzde yüzü yutturamayız.." dedi Profesör canı sıkkınca.

Aradan iki ay geçmemişti ki genç adam "Diş buldum diiişş..'!!" diye bağırarak yine içeri daldı hızlıca.

Profesör kafasını bile çevirmeden:

"Ulan senin dişini de işini de çişini de......." diye saydırdı ardarda.

 
Toplam blog
: 39
: 530
Kayıt tarihi
: 07.03.08
 
 

İlahiyat Fakültesi mezunu emekli İmam-Hatibim. Emekli olunca yazarlık uğraşına ağırlık verdim. İlk k..