Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '14

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Diş macunu deyip de geçmeyin.

Diş macunu deyip de geçmeyin.
 

Bugün internet üzerinden bir arkadaşımdan aldığım mesaj bugünkü yazımın konusunu belirledi.

Bir çok kişiye de ulaştırılan bu mesajda çok önemli bir konuya değiniliyordu. Bugüne kadar hiç kimsenin dikkatini çekmemiş ve gerçekten önemli sonuçlar doğurabilecek bir konu idi bahsedilen.

Diş macunlarının dip tarafındaki renk farklılıklarından bahsediliyordu. Ben bugüne kadar bu renk farklılığına dikkat etmedim. Bu yazıyı okuduktan sonra evdeki bütün diş macunlarını inceledim ve dip taraflarında renkli bir işaret gördüm.

Diş macunlarının dibinde yer alan bu renkli işaretler şu anlamları taşıyormuş.

Yeşil-  Doğal Ürün

Mavi  - Doğal ve Tıbbı Ürün karışımı

Kırmızı-Doğal ve Kimyasal malzeme karışımı

Siyah-  Tamamen Kimyasal

Bu bilgilerin ışığında evdeki bütün diş macunları üzerinde yaptığım incelemede hepsini mavi işaretli gördüm. Hangi firma yeşil  işaretli ürün üretiyor, hangi ürün daha tehlikeli bilmiyorum. Bu konunun uzamanlarına danışmamız gerek sanırım.

Ben kendi kafamdan en az zararlısının doğal ürün, en fazla zararlının da kimyasal  ürün olduğuna kanaat getirdim. Yanlış mı düşünüyorum bilemem.

Umarım konunun uzmanlarından daha geniş bilgi gelir yakında. Ayrıca görsel olarak da mesajdaki görseli kullandım.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..