Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Dış uyaran

Dış uyaran
 

Ben insan suratlarını çabuk unuturum. Buna tıp veya psikolojide ne ismi verilir bilmiyorum ama durum bu. Ben insan yüzlerini kolay unuturum ne yapayım. Bunu bilmeyenler, adama bak ne kadar kibirli, yanından geçip gittik görmedi. Yâda görmezden geldi demezmi? Der bende olsam aynı durumda bende derim. Hatta daha da fazlasını söylerim. Şimdi diyebilirsiniz ki bazıları da unutulmayı gerçekten hak ediyorlar. O da daha başka bir olgu. Benimkinin onla ilgisi yok. Ben tam anlamı ile yüzleri unutan bir insanım.

Son zamanlarda buna isimleri unutma, evden verilen siparişleri unutma durumu da eklenmeye başladı. Bu durum beni epey korkutmaya başladı doktora gitmeye karar verdim ama daha sonra bu kararı da unuttum. Fıkrayı bilirsiniz. Adamın biri okumak için ailesinin yanından büyük kente gitmiş. Okumuş da veteriner çıkmış. Doğduğu yeri ziyaret etmek istemiş. Ama burun bir karış havada. Tavuğu görür bu ne diye sorarmış, eşeği tanımaz, bunun adı ne dermiş. Babası, anası sinir olmuşlar ama evlat bu ses etmezlermiş. Bir gün yine dolaşırlarken farkında olmadan tırmığın ucuna basmış. Basar basmaz alnını ortasına tırmığın sapı oturmuş. Kim koydu bu... ‘nın tırmığını ortaya diye acı ile bağırınca babası bak demiş, bak tırmığı unutmamışsın. Benimde her halde bu unutkanlık sorununun çözümünde güçlü bir dış uyarana ihtiyacım var diye aklımdan geçmiyor değil.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..