Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '18

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Dışarıdan Yemek Yerken Bir Daha Düşünün

Dışarıdan Yemek Yerken Bir Daha Düşünün
 

Salih Arıkan


Bekâr olduğum için evde yemek pişmiyor. Ve bazen dışarıdan sipariş veriyorum.

Yahu kendin yapsana diyebilirsiniz. Kabul ediyorum beceriksizim. Dün yağmur yağıyordu. Hem ıslanmayayım hem de su birikintilerini tavaf etmeyeyim diye sipariş verdim. Çocuk geldi tuzları baharatları masaya dökmüş bana da söylemiyor. Ben de gıy gıy neşirken bir şeylerle uğraşırken iyice dağıtmışım. Yahu kardeşim döktün söyle. Masanın üzeri resmen yerdeki çamurlu yol gibi olmuş. Ben temizledim ıslak mendilim bitti. Sonraya ablamıza rica ettim. Sonra da mümkün mertebe dışarıdan yemek yememeye çalışacağım diye karar verdim. En azından aza indirgemiş olurum.

Yaşasın zeytin ekmek var olsun gevrek ayran. Nur olsun çerezlik nohut.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..