Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dişçi korkusu

Dişçi korkusu
 

Annee...Anneeee...Uyansana....

-Hıhh noldu? Bişey mi var?

-Anne yaaa... İnleyip duruyosun.... Bir yerin mi ağrıyor?

-Saat kaç?

-Gecenin bir yarısı...

-Söylesene oğlum saat kaççç?

-Üççç...

-Offf... Yaaa... Dişim çok ağrıyor...

Kalkıyorum, dolaşıyorum dişlerimi fırçaladığım halde yine yeniden defalarca fırçalıyorum... Biraz hafifliyor yatıyorum....

Bu böyle yaklaşık bir haftadır devam ediyor... Ve ben dişçiye gitmiyorum, gidemiyorum....

Dişime yapılan anestezi zaten yüksek olan tansiyonumu daha da yükseltiyor, içim geçiyor, bayılacak gibi oluyorum.... Bu nedenle dişçiye gidemiyorum... Ancak gitmem de gerekiyor... Açıkcası kısır bir döngü içindeyim...

Bilmiyoruuuum.... Ne yapacağım!!!!

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..