Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Dişi bir sözcük

 

Sökülen noktasından öpüyorum bir kızı

O dizenin enginli yüksekli harmanı
Giyinip kuşanmayı özendiriyor

Ah, toparlasa nefes aldırsa âşık olmak

Beklerken arınıyorum hafif geceyi

Bir sözcük kaçırıyorum bohçasıyla
Dişlerine kadar dişi bir sözcük

Kırlardan geliyor gökyüzüyle alıp vereceğim, hevesim

Sökülen noktasından öpüyorum bir kızı

O kırlar ki solgunluklar uğruna talibim
Kuşlar da yıkmış geliyor çadırını

Dere yatağı bir kız işliyorum yöremize

Bu can kırıklarıyla çatıyorum şiiri

 

(Akatalpa, Şubat 2017- 206)

 
Toplam blog
: 58
: 259
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1959 Antalya, Hasgebe doğumluyum. Evliyim, Can Özgün adında bir oğlum var.   Morca dergisinin y..