Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dişi güç

Yolculuğa çıkmak için beklerken, zaman geçsin diye bir kitap aldım elime. Adı lazım değil. Sürekli bize aynı mesajları, değişik şekilde sunan, şu kişisel gelişim kitaplarından biri.

Söylemimden tamamen karşı olduğum anlaşılmasın lütfen. Sadece şu an olduğu gibi biraz tepkili olabiliyorum bazen. Özellikle canımın yandığı anlarda.

Kitapta yaşanılan bir olay detaylı olarak anlatılmış. Ben özünü vereceğim; yeni taşınılan bir evde yeni yazılmaya başlanılan bir kitap için mesaj olarak algılanan bir yılana ait bir olaydı. Her ikisi için de algılanan şey; yılan eşittir “ dişi güç “ şeklinde.

Felsefi detaylara girmiyorum. Fakat mesajın bu şekilde olumlu ve açık verilmesi hoşuma gitti açıkçası.

Gelgelelim; eve gelmeden önce anneme uğradım ve duyduğum şey hiç hoşuma gitmedi. Kardeşim anneme demiş ki; “ Ablam dikkat etsin, evin bahçesinde yılan var.”

Geldiğimden beri, korka korka evin bahçesinde dolaşıyorum. Bir yandan da bunun mesajı “ Ne olabilir? “ diye düşünüyorum.

Ben bunu; “ Artık dişi enerjini ortaya çıkar ve lütfen yaşamına bir erkek al.” Şeklinde algılamaya çalışsam da…

Olmuyor. Mantığım buna izin vermiyor. “ Köyde oturuyorsun kızım, bundan doğal ne olabilir!? “ demek daha kolay geliyor.

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..