Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Divaneyim

Divaneyim
 

Açıldığın süre güzelsin... solduğunda ise hayal... her güzel gibi hayal olacak değil misin..


Divaneyim

Divaneyim, gönül alır gönül koyarım,
İşime gelmedi mi gönül kırarım.
Sergi açtım dostlar pazarında
Sevgiliden alır sevgiliye satarım...

Güzel söze, sahte yüze kanmam,
Boya posa, kaşa göze aldırmam.
Ala vere, düşe kalka sarraf oldum,
İnsan mı diye yüreğine bakarım...

Kırılmam, bağrıma taş basarım
Yosun olur kendi taşımı sararım
Aklımı verdim yele, sıcak işlemez bana
Ateş olduğunu bilsem de yanarım...

Sararan yapraktan, bahardan sorarım
Gülsün, dikenine bile olmaz zararım
Sevda düştü mü, sözüm geçmez gönlüme
Gözüm kararır, ateş olsan da sararım...

 
Toplam blog
: 193
: 1045
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Bilecik doğumluyum. Emekli Eğitimciyim. Ankara'da ve yazları Kuşadası'nda yaşıyorum Günlük uğraşl..