Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '14

     
    Kategori
    Kozmetik
     

    DIY/Evde Ruj Yapımı

    Bugün bir DIY yapacağız.İlk önce DIY nedir? DIY'in açılışı Do It Yourself yani kendin yap.Ben DIY'lara bayılıyorum.Bir şeyi kendim yapınca daha güzelmiş gibi geliyor.Bak bende yapabiliyormuşum diyorum.Haliyle mutlu oluyor insan.Neyse lafı daha fazla uzatmayalım.Bugün başlıktan da anlaşılacağı gibi evde ruj yapacağız.Gerçekten çok çok kolay.En fazla 10 dakikanızı alıyor.Ve en iyisi de istediğiniz renk yapabiliyorsunuz rujunuzu :) Nerede mavi ruj bulabilirsiniz ki?
     
    Gelelim malzemelere;
     
    1 adet istediğiniz renkte mum boya
    Nemlendirici krem veya vazelin
    Çok az zeytinyağı
    Ruju koymak için kap
     
    Yapılışı;
     
    Küçük bir tencereye su  koyuyoruz.Sonra içine bir adet kase koyduktan sonra kasenin içine krem ve boyaları koyuyoruz.Boyaları da ekledikten sonra içine zeytin yağını da koyuyoruz.İyice eriyince ocaktan alıyoruz ve kaba koyuyoruz.Sonrada donuncaya kadar dolapta bekletiyoruz.Ve rujunuz hazııır :)
     
    Kab konusunda endişe etmeyin.Küçük olsun ve bir şekilde sürebilin yeter :) Bitmiş ruj kaplarınızı da kullanabilirsiniz :) Ben küçük reçel kutusu ve ruj kabı kullandım.İkisi de gayet güzel oldu.Zararlı mıdır diye sorarsanız bir zararı yok mum boyalar evinizdeki bir çok şeyden daha az zararlı :) Umarım yararı olmuştur.Yorumlarınızı bildirmeyi unutmayıın :)
     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 521
    Kayıt tarihi
    : 11.02.14
     
     

    Yeni başlamış bir bloggerım.  Antalya'da yaşıyorum. Öğrenciyim. ..