Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Av. Vahit KAYA organizasyonuyla İstanbul'daki Diyarbakırlı İş İnsanları Buluşması

Av. Vahit KAYA organizasyonuyla İstanbul'daki Diyarbakırlı İş İnsanları Buluşması
 

Günün fotoğrafı


Dr. Av. Vahit KAYA Başkanlığındaki İstanbul Asya daki Diyarbakırlılar DİYARDER Derneği bugün Maltepe AYDOS Ormanlarındaki YEDİTEPE Restoranda kahvaltı sohbetinde buluştular.

Toplantının açılış konuşmasını yapan Av. Vahit KAYA, DİYADER olarak fayda üretecek toplantıların ilkini bugün burada başlatıyoruz ve engel oluşmazsa buluşmalarımızı aylık periyotlarda yapma düşüncesindeyiz ve bugün aramızda olan Diyarbakır Ticaret odası Başkanı Sn. Mehmet KAYA’YA katılımı için teşekkür ederek sunumunu yapmasını rica ediyoruz diyerek sözü ona bıraktı.

DİTSO Başkanı Sn. Mehmet KAYA ittifakla seçilip göreve başladıktan sonra Tekstil, Sanayi ve Hayvancılık konseptlerine sahip Organize Bölgelerinin oluşumlarını ekip olarak hızlandırdıklarını, bu kapsamda oluşturulan TEKSTİLKENT’İN iş insanlarına sunulan ilk bölümünün talebinin tamamlandığını ikinci bölümünün sunumuna başlandığını söyledi.

Sn. Mehmet KAYA’YA Turizm sektörüne dair düşüncelerini sorduğumda Diyarbakır’ın tanıtımına yoğunlaştıklarını bu doğrultuda yerelliği yaşatacak Butik Oteller oluşumuna destek verdiklerini de sözlerine ilave etti.

AYRICA Diyarbakırlı iş insanlarının ve firmaların ortak olabileceği Diyarbakır Güç Birliği A.Ş. nin oluşumu ve gelişimi hakkında verdiği detaylı bilgileri ilgiyle ve sevinçle dinledik. Diyarbakır’da iş yaşamının gelişerek işsizliğin azalmasına hizmet edecek tüm çalışmaları gönülden desteklediğimi bir  (Yönetim Danışmanı – Mali Müşavir ) MENTÖR olarak bana düşecek konularda Diyarbakır’ın emrinde olduğumu belirterek kendilerine çok teşekkür ediyorum ve ilave başarılar diliyorum.

NOT: Toplantıya misafir olarak katılan İstanbulda yaşayan bir Bingöllü siyasetçi ortamı provoke ederek şov yapmak amacıyla anım diyerek Diyarbakır’a dair olumsuz söylemini toplantıda protesto ettim ve buradan da tekraren protesto ediyorum.        

MENTÖR Kadri KANPAK (Yönetim Danışmanı – Mali Müşavir) 

 

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..