Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '09

 
Kategori
Mizah
 

Diyalektik

Diyalektik
 

( Bilimsel bir konu olan diyalektik, ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi)

Stalin’i açıkça eleştirmenin olanaksız olduğu dönemde Vasil adlı Rus, arkadaşı Josefin’e;

-Şu diyalektiği bir türlü anlayamadım, bana anlatır mısın? Der.

-Peki, der. Josefin ve anlatmaya başlar.

-Bak Vasil diyelim ki sen öldün. Mezarında etlerin ve kemiklerin çürüdü. Toprağa karıştın. Hücrelerin başkalaştı. Mezarının üzerinde otlar bitti. Bir inek o otları yedi. Ve o inek mezarının yanına pisledi. Ben mezarını ziyarete geldim ve o pisliği görünce, dedim ki; - O Vasil kardeşim sen ne kadar çok değişmişsin.

- Hı…

- Anladın mı şimdi ?

-Anladım galiba, der Vasil şimdi de ben anlatayım da anlayıp anlamadığımı gör.

-Bak Josefin diyelim ki sen öldün, diyerek anlatmaya başlar ve sonunda da;

-O Josefin kardeşim sen hiç değişmemişsin, der. “Anlamışım değil mi?“, diye de sorar.

 
Toplam blog
: 190
: 3134
Kayıt tarihi
: 28.09.07
 
 

Emekli öğretmenim. Yurdunu, ulusunu seven, her konuda sorumluluk sahibi gençler yetişsin istiyorum. ..