Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '12

 
Kategori
Deneme
 

Diyalog //

Diyalog //
 

1.kadın:

  • ben zenginim
  • ben güzelim,
  • ben asilim
  • ben iki üniversite mezunuyum
  • ben üç yabancı dil biliyorum
  • ben kentsoyluyum, burjuvayım
  • ben kariyerli ve ünlü birinin eşiyim
  • ben kışın şatoda, yazın yalıda yaşıyorum
  • ben Paris modası giyer, Paris parfümü kullanırım
  • ben sosyal bir insanın, sosyal  kulüplerde fahri üyeyim
  • benim fabrikalarım, arabalarım, işçilerim ve limisiz kredim var
  • benim özel aşçım, bahçivanım, hizmetçim, masörüm, kuaförüm var …
  •  
  •  
  • * (ah bir de şu sağlığım yerinde olsaydı, biraz daha varlığım olsaydı, şu bizim kapıcının cahil karısı Güllü kadını çaaat diye çatlatsaydım, yok mu ya ayol, dünyalar benim olurdu valla!)

2.kadın:

  • ben gece kondu da, 2 odalı bir evde oturuyorum
  • asgari ücretle çalışan çok sevdiğim eşim  ve 4 çocuğum var
  • küçük şeyleri aklımla teyeler, yüreğimle diker, onlardan büyük mutluluklar çıkarırım kendime ve aileme
  • ondandır işte; mutluyum/ mutluyuz- huzurluyum/huzurluyuz- sağlıklıyım/sağlıklıyız
  • aza kanaat ederim
  • çok gülerim
  • bunlar için şükrederim her daim
  • benim varlığım ve zenginliğim de bunlardır işte, bunları da hiç kaybetmak istemem inan
  • ha ha ha haaaaaaaaa  !..

 

       *muzaffer yıldırım

 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..