Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Diyalog

Diyalog
 

Bugün yazı yazmaktan ziyade daha farklı birşey yapmak istiyorum. Sizlerle olan kısa ama bana göre uzun beraberliğim sırasında sizlere yazılarımda birşeyler verebilmeyi ilke edindim. Şimdi ise sizlerin öğrenmek istedikleriniz ile de bütünleşebilmeyi istiyorum.

Yaşam bize emanet edilmiş olan zaman kavramı ile sınırlıdır. Bizim bu emaneti ne kadar iyi değerlendirip değerlendiremediğimiz önemlidir. Bunun içinde bu bedenimizi ve duygularımızı hasta etmememiz gerekiyor. Belkide farkında olmadan uykuda geçen zamanlarımızı bile fazladan kullanarak bize verilen zamandan çalıyoruz.

İnsan nefsi ve egolarından oluşan bir varlıktır. Yazılarımda ego kısımlarına değinmeye çalıştım. Eleştiri, korku, hırsızlık gibi negatif duyguları seçmenin kişileri kötü yönde etkileyecegini belirttim. Daha da açıklamak istiyorum. Yalanın, dedikodunun, güvensizlin, aldatmaların, nefretin nelere neden olabileceği ve insanları nasıl etkileyebileceği hakkında bildiklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Ama öncelikle sizlerle bütünleşmek istiyorum. Sizin yazdıklarım hakkında neler düşündüğünüz, bu konulardaki sıkıntılarınızı ve çözümsüzlüklerinizi de öğrenmek istiyorum. Kullandığım dil yeterince açık mı? Konular sizlerin beklentilerine hitap edebiliyor mu? Eğer bu konularda bana (alahattinn@gmail.com ) yoğun bir şekilde maillerinizi esirgemezseniz, sizlerle daha iyi anlaşabileceğimize inanıyorum. Sizler olmazsanız zaten yazıların da bir anlamı yoktur. Önce sizlerin gönüllerinizde olmak ve sizin gibi düşünmeyi öğrenmek istiyorum. Bunu sizi daha iyi anlayabilmek ve sizlere daha çok sizlerin düşünce tarzına uygun bilgiyi paylaşabilmek adına istiyorum.

Sizlerle konularda birlik sağlayabilirsem eğer sizlerin istedigi konuları da ruhsal açıdan buradan yazma fırsatım da olabilir.

Öncelikle bedenimizi egolardan arındırmak ve doktor aşamasına gelmeden hastalanmamanız için neler yapabilirsiniz bunları da yazmak istiyorum. Sonra nasıl aşık olunur, neden aşık oluruz ve aşkı nasıl koruyabilirize geçmek istiyorum.

Bugüne kadarki yazdıklarımı okuyarak bana düşüncelerinizi yazılarıma milliyet.blog'taki yorumlarınızla veya mesajlarınızla yada maillerle iletebilirseniz, (bugune kadar bana yorum ve mesaj atan herkese çok teşekkürü bir borç biliyorum) sizlerle olan birlikteliğimizde insana ait bilinmezlik kuyusunda kalan birçok gerçekleri ortaya çıkartıp paylaşıma açabiliriz.

Bundan sonraki yazılarımı sizlerden gelen istekler ve sizler için çok öneme sahip olan sorunlarınız üzerine yazmak istiyorum. Bu konulardaki isteklerinizi, eleştrilerinizi ve sorunlarınızı içeren maillerinizi bekliyorum.

Sevgiyle kalın

 
Toplam blog
: 101
: 5279
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Ege Üniv. İşletme Fakultesi'ni, daha sonra da Harward Üniversitesi'nin Master programını Türkiye'de ..