Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '10

 
Kategori
İnançlar
 

Diyanete tebrikler!

Diyanete tebrikler!
 

Diyaneti çoğu yerde eleştirdiğimi, beni tanıyan herkes bilir.

Yaptıkları hataları, din adına kullandıkları uslubu, kaynaklarını, fetvalarını eleştirmişimdir, eleştiririmde.

Lakin bu sefer onları Tebrik edeceğim.

*

Ne oldu peki?

Şu oldu efendim...

Bundan birkaç hafta önce Diyanetin internet sayfasına gittim. Kendilerine bir mesaj gönderip, bedava Kur'an aradığımı söyledim. Bir mail gönderdiler, adımı soyadımı, adresimi vs istediler.

Kur'an aradığımdan değil tabi ki isteyişim, sadece Diyanet bedava Kur'an dağıtıyor mu dağıtmıyor mu, onu öğrenmek idi amacım.

Bizim saklayacak birşeyimiz olmadığından derhal yazıp gönderdim. Cevap olarak " Bizden cevap alacaksınız" mesajına benzer bir Mail aldım.

Neme yalan söyleyeyim, kendi kendime "herhalde bir daha haber alamayız diyanetden!" dedim.

Ama yanılmışım.. İki hafta önce yeni bir e-mail geldi ve bana bu konuyla ilgilendiklerini, yakında kargoya verileceğini söylediler.

Diyanetimizin böyle birşey yapacağını açıkçası hiç beklemiyordum.

*

Dün eve geldiğimde bir paket, paketin içinde Kur'an!

Evet, Kur'an'ı gördüğüme çok sevindim, her ne kadar Diyanet Mealini tasvip etmesemde, sonuçta yaptıkları bu güzel eylem, Islamiyet adına çok güzel bir adım olduğunu düşündürüyor insana.

Hani atasözü vardır ya, " Yiğidi öldür, hakkını yeme" diye.

Aynen bende öyle diyorum, hiç şüphesiz diyanetin çok hatası var, ama bu adımı atmakla benden Tebrik almayı hak ettiler.

Tşk ederim Sayın Diyanet sakinleri, ilk defa sizlerle gurur duydum!

Lütfen devam edin bu yeni yolunuza!

Mustafa Çelebi

 
Toplam blog
: 103
: 2332
Kayıt tarihi
: 31.10.09
 
 

1974 Almanya- Krefeld doğumluyum. Aslen Malatyalıyım. Lise mezunuyum ve Web tasarımı ile uğraşıyo..