Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Diyarbakır ansiklopedisi

Diyarbakır ansiklopedisi
 

5 ciltlik Diyarbakır ansiklopedisi


Ansiklopedist Sayın İhsan IŞIK uzun yıllar emek vererek hazırladığı Diyarbakır ansiklopedisini yayınladı, tanıtım kokteyline katıldım.

Diyarbakırlıların, Diyarbakır'a dair kaynak arayanların başvuracağı en temel kaynak olduğunu belirtmekten ve hakkında web sitesini mutlaka incelemesi gerekir demekten öteye ilave bir şey yazmaya gerek olmadığını düşünüyorum.

Diyarbakır'a dair bilgileri A dan Z ye içeren ansiklopedinin WEB sitesinin linkinin http://diyarbakiransiklopedisi.com olduğunu ilginize sunuyorum.

Sayın İhsan IŞIK'a verdiği yıllara yaygın çabadan emekten ötürü teşekkür ve ansiklopedinin kalitesiyle tebrik ediyorum.

Kadri KANPAK

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..