Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Diyebilir misin?

Diyebilir misin?
 

Tarladaki ekinini, ambarına koymadan,

Ekinim var,

Diyebilir misin...

Çocukların evlenip, ele güne karışmadan,

Karşına dikilip, sana çıkışmadan,

Hayırlıdır evlatlarım,

Diyebilir misin...

Zor günler yaşamadan, başına bir hal gelmeden,

Çok sadık dostlarım var,

Diyebilir misin...

Kötü günler görmeden, yataklara düşmeden,

Olursa; bir eş, bu kadar vefakar olabilir,

Diyebilir misin...

Azrail kapın çalmadan, vakit saat dolmadan,

Hakkınızı helal edin, hadi bana eyvallah!

Ölüyorum artık ben.

Diyebilir misin...

Bu dünyada çalıp çırpıp yediğin, rüşvetle,

Her işini gördüğün, tüm rezilliklerinin,

Huzur-u Mahşerde hesabını,

Verebilir misin...

Dünya kurulduğu günden beri,

Gidenlerden, hiç dönen olmadı geri.

Ben, her iki dünyada işimi bilirim,

İstersem geri dönerim,

Diyebilir misin...


Saadettin Güven

İstanbul

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..