Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Diyen gitti...

Diyen gitti...
 

netten


Alışıyor insan herşeye, herkese...

Yürek taş oluyor gün geçtikce,

Üzülmüşken bir çok şeye önceden,

Şimdiyse diyen gitti diyorum kendimce.

Olmuyorum ısrarcı herkesin kendi hayatı işte deyip geçiyorum nedense.

Çaresiz kalıyor bazen yüreğim nedensizce.

Çare olmaya çalışırken biçare kalıyorum sadece.

Yüreğimin çok geniş oldunu düşünmüşüm hep sebepsizce...

Halbuki öyle değilmiş belkide...

Kalakalıyor bazende tek başına bu biçare deli yürek.

Telafisi mümkün olmayan yaralar açıyor bazen yaşadıklarınız.

Gönlü hoş, olamıyor sonra insan.

Affetmiyor yürek yaşananları aslında.

Alışkanlıklara eyvallah diyor sadece...

Belki de sadece öylesine yaşıyor artık yaşamı.

Öylesine...

Sevinçlerimizi ne çok erteliyoruz, fırsat vermiyoruz ruhumuza...

Bir kaç boya, bir kaç parça elbiseyse bedeni değiştiren sadece.

Beden herzamanki bedende...

Ruh ise keşkelerin karmaşasında deli oluyor işte.

Sonra bakıyor herkes sana bu deli diye,

Deliyim ya deliyim, belkide kötüyüm diyor insanoğlu kendine...

Bilmezlerki neler yatar o deliliğin altında.

Yüreğimin darlığında bir köşesinde kalırlar öylece...

Hadi bakalım o zaman,

Deli der ki, sizde kabulümsünüz kendini akıllı sananlar...

Bilmezler o akıllılar, delinin önde gidenini kim aslında.

Şimdi herkes düşüne dursun deli kim diye?

Bende diyorum ki kendime diyende, delide gitti diye...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..