Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '13

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Diyet günlüğü 3. ve 4. haftası zormuş

İlk 2 haftanın sonunda tartıldım.

- 2300 gr / Üstelik 3 gün hasta yatmış ve ne yediysem aynen uyuya dalmak suretiyle uykuda yakmayı denemişti bünyem. Fazla spor yapamadım vs vs.

İyi bir sonuç denebilirdi.

Ama 3. ve 4. hafta ( 4. haftanın içindeyim ) pek bir şey verebildiğimi sanmıyorum, evdeki tartımda -700 gr gösteriyor ki bu yaklaşık 10 günün sonucu ve çok yetersiz. Tartıda görünenden fazlası olabilir, ona aldanma, belki yağdan yakmışsındır diye umutlandırıyorum kendimi. İlk 2 hafta 1 kere patlamış mısır, 1 kere de profiterol yemiştim ve buna rağmen aldığım sonuç başarılıydı. Bu sefer herhangi bir şey yemedim, genelde hep balık ağırlıklı beslendim, tek kaçırdığım şey; yemekleri dışarıda yediğimde eşlik eden esmer ekmekler olabilir. Bu ekmeklerin hepsi tam tahıllı değildi, illa ki besin değerlerinde farklılık olanları da yemişimdir. Bakalım 21 Mart tartısında kaç çıkacağım ?

Bu hafta #diyetgünlüğü çin 2 önemli bilgi var:

1) Tatlı ihtiyacımı giderebilmek için , haftada 2 kere , 2-3 top Lera Fresca meyveli, sade veya bitter çikolatalı dondurma

ya da

2 kez , 30 gr bitter Lindt çikolata yeme hakkım var.

Diğer marka çikolataların içindeki trans yağ oranları yüksek olduğundan ve diğer dondurmaların içinde kullanılan fazla yağlı , kimyasal işlem görmüş sütlerin de bana faydası olmadığından tercih etmiyor diyetisyenim.

2) Ödemi atması ve metabolizmayı hızlandırması için yeşil çay yerine Doğadan markasının Mata çayını verdi.

Ne tatlı önerisini, ne de mata çay önerisini uygulayamadım. Ama tatlı yemeden devam edebiliyorum, bu da benim için başarı.

Bakalım 4. haftayı nasıl kapatacağız ? 

Facebook.com/Dorikus

Twitter.com/SenaBrn

Instagram.com/SenaBrn

 
Toplam blog
: 48
: 5171
Kayıt tarihi
: 01.03.12
 
 

1978 doğumlu, Uluslarası ilişkiler mezunu, uluslarası lojistik uzmanı, sosyal medya meraklısı, bl..