Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '09

 
Kategori
Güncel
 

Diyet ödemek

Diyet ödemek
 

Günü gelir ödenir. Öde YILDIZ!


Yıldız Tilbe,
Her gördüğümde, içimi ısıtan.
Yüzündeki masumiyeti ve doğal davranışları hep hoşuma giden birisi.
Sesinin güzelliği yanında, her tür şarkıyı okumasını bilen bir şarkıcı.
Besteci ve şarkı sözü yazarlığı ile de, sıradışı ender bir insan…
Sevdim ben, bu kara kuru kadını.
Ruhunu sevdim.
Şarkı okurken oynamasını.
Ayağına takılan çelmelere inat, ayakta kalışını sevdim.
Her şeye rağmen, “hayata tutunuşunu” sevdim.
Yaşamında çok yanlışlar yaptı belki.
Yanlışlardan dönüşündeki, “samimiyetini” sevdim.
“Yıldız” olduğu için sevdim.

**
“Bir Kulunu Çok Sevdim.
Kurşuna Gerek Yok.
Yalan.
Mavi Mavi.
Yalnızım
Mutlu Ol Yeter.” Şarkılarını bilir misiniz? Bu şarkıları, “Burhan Bayar” bestelemiş.
Bu şarkıları en çok kimden dinlediniz?

“Sevdalandım,
Gülüm Benim.
Gülümse Biraz.
Melekyüzlüm
Seni Sevmeyen Ölsün.” Şarkılarını duymuşsunuzdur. Bu şarkıların sözlerini, “Şakir Askan” yazmış.( Şakir Askan, Yenicelidir. Aynı okulda okuduk.)


Bu şarkıları okuyan ve büyük paralar kazanan kim?
Yaptığı yanlışlar, doğrularından fazla olan “İbrahim Tatlıses.”


Burhan Bayar ile Tatlıses konuşmuyor. Burhan Bayar, ekonomik zorluklar içinde.

Şakir Askan, Tatlıses’in katakullisine geldi. İflas etti. İki yıl hiç konuşmadı. Kafayı sıyırıyordu. Bir bankadan emekli oldu da, aç kalmaktan kurtuldu. Bursa’da yaşıyor. “Tatlıses’le konuşmuyorlar.”
Tatlıses, beslendiği kaynakları kurutmuş, aramamış, sormamış…
Vefasızlık yapmış.

**
İbrahim Tatlıses;
Yıldız Tilbe’yi programına çıkarmış. Şarkıyı yarıda kesmiş.
Keser.
Adam, imparator.
Yıldız Tilbe’ye, ben ne dersem yapacaksın, diyor.
“P…lerin elinden seni ben kurtardım” diye kükrüyor.
Yıldız Tilbe’deki asalete bakın.
“Kurtardıysanız, bunu herkesin içinde söylemek zorunda mısınız?” diyerek, Tatlıses’i alkışlıyor.
Programı terk edip ediyor.
İbrahim Tatlıses, Yıldız Tilbe’yi kötülerin elinden kurtardıysa, hakkını verelim.
“Helal olsun.”

Ne yazık ki; Tatlıses, doğrularını, yaptığı yanlışlarla ezip geçiyor.
Tatlıses, ”diyet” istiyor diyet.
“Yaptığı iyiliği.” bütün Türkiye’nin önünde tahsil etmek istiyor.

Aldı mı “diyetin” karşılığını?
Ne alması?
Tüketiyor kendisini.
“O, ” beslendiği kaynaklara diyet ödemiş mi?
Ne çabuk unuttun büyüdüğün yerleri…
Yaptığın işleri…
Açlık ve sefaleti…
Ne çabuk unuttun?
“Yaşamak bu değil” Tatlıses,
“Aldığımız nefeslerin hepsi yalan, “ bilesin.
Unutma! Tatlıses.
Yıldız Tilbe, daha çok şarkılar yapar. Biz dinleriz Tatlıses.
Ama sizden değil.
“Hiç kimse, birinin sırtına çıkarak, ezerek yükselemez.”
“Hiçbir kimse, birisini kötüleyerek, kendisini yüceltemez.”
O Yıldız ki, sizi sırtında taşır ve daha da büyür, Tatlıses.
O çıtı pıtı Yıldız.
Daha da büyüdü, Tatlıses.
Bitmeyecek sandığımız, “Dünya yalan.”
Baki kalan, sadece “dostluklar ve sevgiler.”
Gerisi, fasa fiso.
Senin gibi “uzun hava” okuyan var mı?
Senin gibi, kaç ”ses” var ülkemizde?

“Nefesini ve gücünü, ” yanlış yerlerde harcama.
Yok etme kendini, ”Tatlıses”

Tüketme.

Bizi üzme.

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..