Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '18

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Diyete Başladım

Diyete Başladım
 

Salih Arıkan


Hep bana diyorlardı zayıfla az ye. Hâlbuki öyle dememeleri gerekir. Ben şeker hastasıyım. Defalarca zayıflamaya çalıştım. Bazı dönemlerde 10+15 kiloda verdim. Ama maalesef geri aldım. İş yerinde bir arkadaşım beni öncelikle ara öğünlere alıştırdı. Bu birazcık ana öğünleri azaltmama yol açtı. Evliliğim kötü gidiyordu anlaşarak boşandık. Şekerim biraz düzene girdi.

Beni şaha kaldıran olaysa nisan ayında geldi. Çayda şekeri bırakmak istiyor bir türlü bırakamıyordum. Önceleriyse çayla sigara içiyordum. Hem de şekerli. Sonra eski sevgilimin desteğiyle sigarayı bıraktım. Bu nisan ayında çayda şekeri bıraktım. Çayda şekeri bırakınca şekerim düzene girdi. Sonra ekmeği bir dilime düşürdüm. Yemeklerimi normal porsiyonda yiyorum.

Geçenlerde doktora gitmiştim. Kilomu ölçtü ve 149 olmuşum. Zeytinyağını da bırakarak bir dilim ekmekle yemeklerimi yiyorum. Bazen haftada bir kendimi ödüllendiriyorum. Gündüzleri uyuklamıyorum. Akşamları erkenden uyumuyorum. Şu aralar çok şükür zımba gibiyim. Dört beş kilo verdim bile. Hayatıma bir kalite girdi. Lütfen kimseye zayıfla demeyin. Şekerini ölçtür tüm kan tahlillerini yaptır önce durum tespiti yap uzmanınla birlikte yol haritası yap.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..