Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '14

 
Kategori
Mizah
 

Diyetine bandım

Diyetine bandım
 

Her gün büyüyen göbeğim milimetrik olarak büyüdüğü için ben farketmemiştim ama beni uzun zamandır  görmeyenler taaak diye ---Çok  kilo almışsın bea ! dediler.  Artık içime bile çeksem içime girmeyen bir göbeğe sahiptim. Sadece hafif bir gerilme oluyor şeklinde en ufak  bir küçülme olmuyordu...
 
Eve temizliğe gelen Hatice bile ---abla bir göbeğin var o olmasa iyisin demesin mi, Hatice ki her bölgesinde XL özellikleri olan bir kadındır. Bir keresinde 3 tane memesi var sandım merakımdan sordum ama iki taraftan taşanlar ortada bir tümsek oluşturunca bu görüntü ortaya çıkmış.--- Abla çok büyük ya sığmıyorlar sütyene hihihihi dedi. Tövbe , tövbe!
 
Beni iltifatlara boğan iş yaptığım firmaların üst düzey yöneticileri iki eli kanda olsa  beni kabul ederlerdi. En son böyleydi ama en son bir firmanın kapısından girerken karşılaştığım -sevineceğini düşündüğüm beyefendi  için sekreteri az önce fabrikaya geldi şanslısınız dediğinde ben  de sevinmiştim yakaladığıma ama adam beni görünce önce gözlerini kocaman kocaman açtı, sonra----Aaaaa ben de çıkıyordum daha sonra görüşelim dedi. İnanamıyordum. Kahkahalar eşiliğinde ettiğimiz sohbetler yalanmış yani.
 
Sonra kıytırıktan kısacık boylu bir  Karadenizli bir satın alma elemanı kendisinin futbol topu gibi olduğunu unutup--- Epeydir bir şey demiyorum ama az kilona dikkat et, yaşın genç değil demesin mi. ---Yuh lan, sana ne, ben gayette memnunum diyemedim--- Evet farkındayım stresten dedim.Gerçekten de annemi kaybettiğimden beri maddi , bedensel her şeyin boş olduğuna ikna olan beynim her akşam yiyip içip hafif sersemlemeden uyuyamıyordu. Uyuşturucu gibi yemek yiyor ve her fırsatta içiyor, uyuyordum. 
 
Daha önce gittiğim diyetisyenler için bir kara leke gibiydim. Hatta birisi beni kariyerini tehlikeye attığım için uyardı. Lütfen bana geldiğinizi kimseye söylemeyin falan dedi.  1 ayda verdiğim maksimum kilo   1 kg , ikinci ayda 500 gr olunca  3 ay  da diyeti bırakıp kaçıyor sonrasında  3-5 kilo daha  geri almış oluyordum. Aynı diyetisyenle devam etmek istemediğim içinde epey diyetisyen çevrem oluştu. Ama en ünlülerden beni kazıklayanlar da oldu. Bileğime bir bileklik takıp bunun parasal karşılığından bahsetmediler dönüşte bu aleti geri verirken aletin tamamını alsam ödeyeceğimin beş katını sekreterine ödemek zorunda kaldım. Bu alet benim tansiyonumu falan ölçüyor sanıyordum oysa ölçtüğü hareket edip etmediğim konusuymuş. Fena da değilmiş durumum. Bu diyetisyen de  2 - 3 kez  beni  tv programım var , yurt dışı seminerim var diye başka diyetisyene pas  edince onu da bıraktım.
 
Şimdi internet de tavsiyelere göre yine diyetisyen arıyorum ama kendisi Camış  gibi olanlardan uzak duruyorum. Ayrıca  bakışından kıllandıklarım  var, tavsiyelerin üç beş yıl önce olmasından elediklerim var. Benim sempatik gülümseyen, kaslı ama fit  bir erkek diyetisyene ihtiyacım var. Niye bütün diyetisyenler kadın , çıldırmak üzereyim. Motivasyon için niye kadın kadına muhabbet edeyim yaa madem para vereceğim bana kadın olduğumu hissettirip motive edecek birisine ihtiyacım var. Bir rakibe ihtiyacım yok.
---Bak ben senden daha gencim,  güzelim, iradeliyim, her boku biliyorum zavallı şişman, zavallı ver paranı seni gıdım gıdım zayıflatıp yağlarını  dövize  dönüştürüp  sonra da Paris'te sevgilimle yiyeceğim diyecek bir kadın istemiyorum. ---Ayyy fezuş hanım çok hoş oldunuz, az daha gayret ederseniz sizi filmlerde bile oynatmak isterler falan desin istiyorum. Yalan bile olsa güzel yalanlar  duymak istiyorum. Uzun zamandır güzel bir iltifat almadım. Yazık değil mi bana !
 
Aramaya devam , sonuçlarını paylaşırım. Mutsuzum, cin tonik , çay, pasta , muz , çilek  her şeyi yedim. Kara görünmüyor  maalesef !
 
 
Toplam blog
: 38
: 696
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Antalyalıyım. Bir süre istanbul ve Çanakkale de bulundum. Uzun süredir Ankara da yaşıyorum. İki o..