Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Diyorsun anlat beni

Diyorsun anlat beni
 

Alıntı.


Bal akarken dilinden banar dururum gibi
Rüzgarın sert yelinden sanar korurum gibi
Yoz dikenin belinden kanar vururum gibi
Diyorsun anlat beni kestirmeden sen özüm.
 
Ceylandan eksik neren bakışlarında haki
Gülüşte binbir keren akışlarında saki
Hevali yare eren yakışlarında baki
Diyorsun anlat beni kestirmeden sen gözüm.
 
Can çehremin melali bazen kalıba sığmaz 
Gönle düşen hilali devresi yari boğmaz
Coş sinemin helali kaygıyı bulup ağmaz
Diyorsun anlat beni kestirmeden sen sözüm.
 
Puslansa da penceren silip yine bakarım
Olmam gölgen cenderen usanç düne sakarım
Bil yediveren deren binbir güne akarım
Diyorsun anlat beni kestirmeden sen düzüm.
 
Gelinir mi hiç dize alınan nefesimde
Konuşur meftun yüze kalınan kafesimde
Koştuğum senli ize gür salınan esimde
Diyorsun anlat beni kestirmeden sen yüzüm.
 
 
http://www.edebiyatevi.com/yazi/129330_diyorsun-anlat-beni.html
 
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..