Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

Diyorum

Aidiyet hissini damarlarımda, iliğimde hissetmek istiyorum yeniden. Biri bana ait olmalı, ben de ona... 

Karşılıksız, tutarsız, umarsız, savunmasızca teslim olmak... Yalnızca onun olmak! 

Sabahlara dek onunla konuşmak, onunla birlikte düşler alemine dalmak ve yeni güne birlikte kucak açmak... 

Son günlerde tek isteğim bu... "Biri olsa yanımda..." diyorum. 

 

Farklı dünyalarda aynı anda iki noktada aynı nefesi farklı neylere üflemek, farklı neylerden aynı acıyla haykırmak... 

Sen ne demek bilir misin? 

Bilir misin ki en sıcak bahar gününde tomurcuklanan bir ağacın açmak için sabırsızlanan pembe çiçeklerinin kara kış altında kalıp karlara esir oluşunu? Kardelenlere imrenişini… Karlar altında kalıp da yine gün yüzü görebilmeyi dilemeyi… 

 

Sahi bilir misin sensizlik nedir? Nasıl da iç yakar? Sensizlik neyse de, ya bensizlik? 

Bir zamanlar tenine işlediğin kişiyi kendi benliğin haline getirmeyi, o vefasızınsa bir gün aniden çekip gitmesiyle benliğinin boş başaklar gibi rüzgarda savruluşunu? İnsanoğlusun sonuçta, en son teknolojilerin bile yetersiz kalıyor böyle afet karşısında! 

Bilir misin söyle haydi... 

Nereden bileceksin… Sen hiç sensiz kalmadın ki, sen hiç bensiz kalmadın! 

 

Aşık olmak istiyorum, sarhoş olmak istiyorum yeniden. Gündüzüm gecem kalmamalı, tek derdim "O" olmalı... 

Zamansız, mekansız, sorgusuz, sualsiz, bilinçsizce yaşamak… Suratımda şapşal bir ifadeyle! 

Dilimden adını düşürmemek, her adımımı onunla birlikte atmak, onsuz bir anı bile hayal edememek, her düşümü onun üzerine kurmak... 

Son günlerde tek isteğim bu... "Aşık olsam birine..." diyorum. 

 

Sen bana en sert kış akşamında, en sıcak bahar sabahını yaşattın. Bir başkası da olsa, aynı şeyleri yeniden yaşatsa, yaşatabilse... 

Senin bende bıraktığın o boşluğu doldursa, razıyım yaşatacağı acılara, yeter ki senin kadar sevebileyim onu. Yeter ki aşk denen lanet yeniden çalsın kapımı! Gözüm yollarda bekler oldum ama bırak gelmeyi, bir haber bile göndermiyor bana. Nerdesin? Nereye gittin? 

Beklediğim, istediğim, özlediğim sen değilsin artık; aşkın ta kendisi! 

Bir gün dönsen bana, her şey bıraktığın gibi olur mu hiç? Hayır sevgili olmaz, olmayacak da… Aşk ve sen birlikte giremeyeceksiniz kalbimin kapılarından bir kez daha. 

O zaman sensiz aşkı ya da aşksız seni ne yapayım? İstemem ikisini de! 

 

Aşk yaşanacaksa, senle olduğu gibi yaşanmalı, ne eksik ne de fazla. 

Sen yaşanacaksan, aşık olduğum gibi yaşanmalı, ne eksik ne de fazla. 

Ne mümkün aşklı ve senli bir hayata yeniden demek "Merhaba!" 

 

Uyumak istiyorum, uykunun en derinini tatmak. Hiç kimse uyandırmadan… 

O sıcacık bahar gününden kara kışa mahkum ettin beni. Ne güneşi görebildim bir daha ne de ayı. Ne yıldızlar aydınlattı bu karanlığı ne de güneşin mızrakları delebildi kara bulutlarımı. 

Haydi söyle de kapatsınlar artık ışıkları, bitsin bu oyun, kapansın perde. 

Rahatsız etmesinler beni bundan böyle. 

Senin koynundaymışçasına en derin uykumda… Sessizlik, huzur… 

Son günlerde tek isteğim bu… “Derin bir uykuya dalsam…” diyorum. 

 

Mukadderat bu sorgulanmaz, yorum yapılmaz. Sorsan da, söylesen de aldırmaz… 

Gün ışığını geçtim de ay ışığı da yok artık gecelerimde. Hep gecede kaldım ben. Gündüze alışamadım bir türlü senden sonra. Hep anlamsız, hep kararsız… Bomboş ve zamansız… 

Ne gerek var oysa değil mi? 

En güzel çağımda zemheriyi yaşıyorum usulca. Sen olsan da hayatımda, olmasan da… Ne fayda? 

Yoksulluk günlerimde açılan yaralar sarılmadı daha. O paslı kör bıçağın izi silinmedi… Başka bir şeyin değil, senin yoksunluğundan kaynaklanan yoksulluktu o; senin aşkının bıçağıydı. 

 

Çekip gitmek istiyorum, hiç bulunmamak. Kimliksiz bir diyarda yaşamak... 

Adsız, sıfatsız, beş parasız, kimsesiz, kendimsiz, sensiz, düşüncesiz, izsiz nefes almak. Kalbimin yerinde bir taşla. 

Yeni günü yeni umutlarla beklemek, hep daha fazlasını dilemek, kahkahalar atmak, vazgeçmemek... 

Son günlerde tek isteğim bu... "Vazgeçmesem kimseden..." diyorum. 

 

Mutlu ol, bir an tereddüt etme yeni aşklara yelken açmaya. Benim gibi korkma fırtınalardan, okyanusların derinlerindeki canavarlardan, yanlış limanlara demir atmaktan. 

Ben mi? Merak etme iyiyim ben; biraz sensizim son günlerde fazlasıyla da bensiz... 

Ondan bu med cezirlerim. Bir kaç güne iyileşirim yine. 

Gülümserim etrafıma yüzümde yalancı maskemle... 

 
Toplam blog
: 7
: 486
Kayıt tarihi
: 04.04.11
 
 

*** ..