Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Diyorumki 1

Diyorumki 1
 

Karanlığı olmayan

Aydınlığı solmayan

İnsan hakkını çalmayan

Büyük bir ülke istiyorum

Acılarla kıvranmayan

Gönülleri yıpratmayan

Güzelliği kirletmeyen

Geniş bir ülke istiyorum

Birbirine kenetlenmiş elleri

Sevgiyle coşan kalpleri

Nurlu yaş akan gözleri

Dolu-dolu ülke istiyorum

İmanın solmadığı

Hainlerin olmadığı

Kötülüğün kalmadığı

Güzel bir ülke istiyorum

Demokrasinin seslendiği

Örtünmenin yasak olmadığı

Kanın su gibi akmadığı

GÜZEL Ülkemi istiyorum...

Geçmişine sövülmeyen

Alimleri yerilmeyen

Çocukları dövülmeyen

Adaletli bir ülke istiyorum

Tenceresi dolu-dolu kaynayan

Kötülükleri hemen önleyen

Güler yüzü hiç eksilmeyen

Mükemmel bir ülke istiyorum

Vatandaşını isyan ettirmeyen

Bir lokma ekmeği zehir ettirmeyen

Güvenliğini düşman ettirmeyen

İnsanına dost bir ülke istiyorum

Dört bir yanı düşmansız

Vatandaşıyla barışık

Ürünü bol yokluğu cansız

Dolu-dolu bir ülke istiyorum

Ağzı tatlı sözlü küfürsüz

Eli kalem tutan, tabancasız

Ayağı yere basan, çamursuz

Dürüst canlı ülke istiyorum

Başarıya engel olmayan

Okuyan gençliği solmayan

Hapishaneleri insanla dolmayan

Demokratik bir ülke istiyorum

...........20.04.2001 Yaşar Türkmen

 
Toplam blog
: 48
: 325
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Şair- yazar 1968 Boyabat doğumlu şair- yazar, Yaşar Türkmen, Saraydüzü Yukarı Arım Köyü nüfus..