Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '15

 
Kategori
TV Programları
 

Dizi isimlerinde dikkatimi çeken.....

Dizi isimlerinde dikkatimi çeken.....
 

Dün gece Karadayı gecesi idi. Her hafta olduğu gibi merakla oturduk televizyonlarımızın başına. Zaten soğuk hava, kar,grip kış hastalıkları derken evden çıkamaz olduk ve hayatımızda televizyonun yeri daha da arttı.

Karadayı gene bizi aldı götürdü.Sanırım konu uzasın diye iyice polisiyeye döndü dizi.Karadayı Mahir de Robin Hood gibi bir tip oldu gittikçe. Galiba çok yıprandı duygularımız ve hepimizin masal gibi olaylara ve kahramanlara ihtiyacı var. Toplumda insanları inceliyorum. Normal yaşamda gerçekleşmesi imkansız olayları, onlarca insanı bir çırpıda yere vuran fakat kendisinin burnu bile kanamayan kahramanları izlemeye bayılır olduk.

Kendimizi  Süperman hayranı çocuklara benzetir oluyorum zaman zaman.

Neyse gelelim dizilerimize. Benim bugünkü yazı konum dizilerde daha doğrusu dizi isimlerinde fark ettiğim bir durum.

Gece Karadayı bittikten sonra bütün hafta seyrettiğim dizileri gözden geçirdim. Sırası ile Karadayı, Küçük Ağa, Kara Para Aşk, Kocamın Ailesi,Karagül, Kertenkele, O hayat Benim. Bunlar benim tercih ettiğim diziler. Bir de başka diziler var. Kiraz Mevsimi, Kaçak, Kurtlar Vadisi.Bir de yeni başlayacak olanlar var.Kara Ekmek,vs gibi.

Bütün bu dizi isimlerinde benim dikkatimi çeken şey isimlerinin çoğunun K harfı ile başlaması. Hatta İsmi Kara ile başlayan dizi sayısı çok fazla.

Acaba diye düşündüm. Başlığı K aharfı ile başlayan hatta İlk sözü Kara olan diziler reytingi daha fazla mı alıyor. Yoksa tesadüf mü bu olay.

Umarıım ki içimizin karası dizilerimizi de etkileyip hep Kara ile başlayan dizileri seyretmiyoruzdur.

Gene de iyi ki bahsettiğim diziler var ve bu karlı , kasvetli günlerde yaşamımızı renklendiriyorlar.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..