Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '21

 
Kategori
TV Programları
 

Dizide Müzik Olmak Zorunda mı?

Aslında gereksiz çünkü dizi dediğin ne ki hakkında yazı yazalım; izleyenler zaman geçiriyor izletenler para kazanıyor, eğlencelik yani.

Nasıl olsa olur, seyircinin hoşuna gitsin de.

Ben de dizi izlerim vakit geçirmek için; çünkü gün uzun günler bitmiyor.

Sanat, edebiyat ya da bilim açısından değil basit seyirci eleştirisi.

“O zaman neyini eleştiriyorsun Korkut, diziler çok izleniyor ve bunda da dizi müziklerinin payı var”

Ya biliyorum çok izlendiğini, dizideki müzikten rahatsız olan da yok, bir tek ben.

Elit seyircimiz yok bizim, herkes her şeyden kolay memnun oluyor; bu da yapımcıların işine geliyor.

Haliyle elit dizimiz de yok; hani izleyen sıradan olsa bile güzel şeyler yapılır, izleniyor olması seviyeyi düşürüyor.

Bakın dizideki müziklerin verdiği rahatsızlıkla belki birçoğu haksız bir sürü eleştiride bulundum. Yazık değil mi bize, pardon size!

Ertuğrul’da Obaya Dönüş vardı mesela o olsun çünkü hoşuma gitti.

Yapımcıları düşünüyorum ben! Sırf bu gıcık müzikler yüzünden final yapıyorlar!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..