Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '16

 
Kategori
TV Programları
Okunma Sayısı
22015
 

Dizilerin çekildiği evler

Dizilerin çekildiği evler
 

Yaz dizileri pek sarmadı diye yazmıştım geçen günlerdeki bir yazımda. Hatta saçma bulduğumu bile söylemişrim.

Gene de akşamları oturup seyrediyoruz .Bu sakin yaşamımıza bir renk katıyor diziler.

Dün gece oturdum ve seyrettiğim dizilerin çekildiği evleri düşündüm. 

Öncelikle No 309 dizisinin çekildiği evlerden başlamak istiyorum.Bu dizideki favori evim Songül Hanımın evi. Çok araştırdım evin hangi semtte olduğunu bulamadım internette. Sanırım Boğazın karşı yakasında Çengelköy ,Kuzguncuk taraflarında. Çocukuğumun Kuzguncuk evlerinden birinin restore edilmiş hali gibi geldi bana. Ev harika.Döşemesi çok zevkli. Hele bir karyola var pirinçten ,görünce aşık oluyor insan. Mutfağı, arka bahçesi. terası ile şahane bir ev. Gerçi çok katlı olduğu için şu yaşımda beni zorlar gibi gözükse de yaşamak isteyeceğim bir mekan. Hoş Bodrum'daki evimde 3 katlı değil mi zaten.

Gelelim aynı dizideki diğer evlere. Her ne kadar evin içini fazla göremesek de Yıldız Hanımın evi de daha doğrusu malikanesi de çok güzel. Özellikle bahçesi, manzarası, havuz başı şahane. Yalnız hep dış mekan  çekimleri yapılıyor. Havalar bozunca ne yapacaklar bilmiyorum.

Babaannenin evi çok görmesek de şahane. Gelelim Pelinsunun evine. Daha önce bir çok dziide izlediğimiz bu ev bize hiç yabancı değil. Aynı evde değişik dizileri izlemek biraz bana saygısızlık gibi geliyor.İzleyiciyi aptal yerine koymak gibi.Bu sebepten yapımcıların değişik evler bulmalarını tavsiye ederim. Ya da biraz zaman geçsin unutalım bari evleri.

No.309 daki sera da çok güzel.Bu seranın Çengelköyde olduğunu okudum. 

Bir başka dizideki bir ev aynen No 309 daki Songül Hanımın evi kadar mest etti beni. Yüksek Sosyete dizisinde Ece'nın boğaz manzaralı ,çiçeklerle bezenmiş küçük evi.Şimdi bu kadar kaşane villa varken neden bu eski, küçük evlere hayranlık diye düşünebilirsiniz. 

O büyük villalarda olmayan bir hayat , bir nefes var o evlerde.

Yüksek Sosyete dizsindeki Ecenin harika evine karşın Zühal Olcayın canlandırdığı Süreyya karakterinin  abartılı döşenmiş villası o kadar itici geldi bana.Gelelim Şahane Damat dizisinin evlerine. Dört evin bir arada olduğu sitede evler değil ama bahçe ve havuz harika.Sanırım dizinin yapımcıları bunun farkında , konu devamlı havuz başında geçiyor.

Gülümse Yeter dizisindeki şöförün eski evi gerçekten çok dökük.Eski ev seviyorum dedim ama bu kadar eski ve bakımsızını da değil. 

Bu evlerin hangi semtlerde olduğunu sadece tahmin edebiliyorum. 

Dizilerin konuları saçma falan ama işte gene de seyredecek bir şeyler bulabiliyoruz biz isleyiciler..

Bütün bu evler içinde en favori evim Songül Hanımın evi. Tekar söyleyeyim.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 811
Toplam yorum
: 1052
Toplam mesaj
: 22
Ort. okunma sayısı
: 1005
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster